14:58 Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

Θα καθυστερήσει η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης;

Θα καθυστερήσει η κατάργηση των  κινητήρων εσωτερικής καύσης;

Ο Thierry Breton, επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, είπε για την παραγωγή των απαραίτητων EV που θα αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά αυτοκίνητα: «Θα χρειαστούμε 15 φορές περισσότερο λίθιο έως το 2030, 4 φορές περισσότερο κοβάλτιο, 4 φορές περισσότερο γραφίτη και 3 φορές περισσότερο νικέλιο…».
Έτσι το πιθανότερο είναι να καθυστερήσει η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης!

Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς της ΕΕ ο οποίος αναδεικνύει με δηλώσεις του το ζήτημα αναθεώρησης του στόχου για το 2035, αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις. Η Γαλλία, για παράδειγμα, ζήτησε να εξεταστεί το ενδεχόμενο συνέχισης της εμπορικής παρουσίας των plug-in υβριδικών οχημάτων μετά το 2035, ενώ η Γερμανία υποστήριξε να επιτραπεί η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με e-fuels ή, αλλιώς, με συνθετικά καύσιμα που κατασκευάζονται με δεσμευμένο διοξείδιο του άνθρακα και υδρογόνο.

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Opel Mokka 1.2 130hp: Εντυπωσιακή σχεδίαση με ρετρό στοιχεία σε κόμπακτ διαστάσεις…

Δοκιμή BMW i4 edrive40: Με ηλεκτροκινητήρα «δυναμίτη» και μια κορυφαία αυτονομία!

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

   

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας