15:26 Τρίτη 23 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Το… προαναγγελθέν «λάθος» της προμήθειας από την Πειραιώς

Το… προαναγγελθέν «λάθος» της προμήθειας από την Πειραιώς

H πολύχρονη κρίση άλλαξε σημαντικά τον χαρακτήρα και των τραπεζών και ίσως η Πειραιώς να αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα. Η χρέωση προμήθειας 5 ευρώ σε κάποιες χιλιάδες πελάτες της ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, την οποία εν συνεχεία ανακάλεσε, μετά από άγριο κράξιμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Η Πειραιώς ψευδόμενη στη σχετική ανακοίνωση έκανε λόγο για λάθος που δήθεν έγινε, υποσχόμενη ότι τα χρήματα θα ξαναμπούν στη θέση τους.
Δεν ήταν όμως λάθος. Ηταν μια σχεδιασμένη ενέργεια επιβολής προμήθειας σε όσους χρησιμοποιούν την εφαρμογή winbank στο κινητό τους τηλέφωνο και δεν είχαν πληρώσει προμήθεια όταν έκαναν έναρξη της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Μάλιστα, τον Δεκέμβριο η Πειραιώς είχε δημοσιοποιήσει νέο τιμοκατάλογο όπως φαίνεται και στη σχετική φωτό, όπου αναφέρεται η προμήθεια για τη winbank.
Το αστείο εν προκειμένω είναι ότι μια τράπεζα επινόησε ένα ψέμα, για να δικαιολογηθεί για την «ψιλοαπάτη» που έκανε εφαρμόζοντας μια αναδρομική προμήθεια. Στη συνέχεια είπε και ένα «κάναμε λάθος» και όλα μέλι γάλα. Στο ενδιάμεσο παρενέβη και ο Άδωνις Γεωργιάδης για να πει κι αυτός περίπου ότι αποκαταστάθηκε μια αδικία που προήλθε από ένα λάθος, όπως είπε η Πειραιώς.

Το θέμα είναι όμως ότι δεν έγινε λάθος, αλλά υπήρξε συγκεκριμένος σχεδιασμός, που ανατράπηκε γιατί ο κόσμος διαμαρτυρήθηκε και μάλιστα έντονα ειρωνευόμενος τις πρακτικές που αναπτύσσει τελευταία η συγκεκριμένη τράπεζα.
Το θέμα, βέβαια, «πνίγηκε» στα μέσα μαζικής ενημερώσεως, όπου προβλήθηκε στο φουλ η ανακοίνωση της Πειραιώς, που έμοιαζε να αποτελεί δούλεμα στους πελάτες της.

Διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς Χρ. Μεγάλου

Καλό θα ήταν το συγκεκριμένο θέμα να το αντιμετωπίσει με τη δέουσα σοβαρότητα ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς, Χρ. Μεγάλου, καθώς αφορά την αντιμετώπιση των πελατών που εν προκειμένω είναι το λιγότερο άστοχη και βέβαια δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι μια τέτοια πρακτική μπορεί να έχει την άνωθεν κάλυψη.
Επίσης και το συνδικαλιστικό όργανο των τραπεζοϋπαλλήλων, ας πάρει θέση, όπως και ο σύλλογος εργαζομένων της Πειραιώς. Ολοι αυτοί πρέπει να καταλάβουν ότι έχουν τράπεζα γιατί οι πελάτες τους (ίσως τα κορόιδα για κάποιους στην Πειραιώς) δεν έχουν πάει ακόμα τα λεφτά τους σε μια άλλη, διπλανή, τράπεζα…

Δ.Γ.Π

* Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ” της Κυριακής

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

      

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας