4 βασικές τροφές που πρέπει να καταναλώνεις πριν και μετά τη γυμναστική

27 0

Αν θέλεις να έχεις τη μέγιστη απόδοση πριν και μετά τη γυμναστική πρέπει να καταναλώνεις κάποιες συγκεκριμένες τροφές. Έτσι θα έχεις το αποτέλεσμα που ζητάς σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Διάβασε πιο κάτω ποιες είναι αυτές.

 

1. Μοσχάρι

Γιατί; Είναι πλούσια πηγή ψευδαργύρου, που βοηθά στη μυϊκή επανόρθωση.

Πότε; Φάε μοσχάρι αμέσως μετά τη γυμναστική, αφού θα σε βοηθήσει να θρέψεις και να αποκαταστήσεις τους κουρασμένους μυς σου.
Πώς; Επίλεξε το ως γέμιση σε ένα σάντουιτς με ψημένα λαχανικά και μουστάρδα.

 

2. Παπάγια

Γιατί; Η παπάγια στοχεύει στη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος και την ισορροπία των υγρών του οργανισμού και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, το οποίο αποτρέπει τις κράμπες.

Πότε; Φάε την πριν από το γυμναστήριο για να σε δροσίσει και να σε προετοιμάσει για την άσκηση.
Πώς; Ανακάτεψε κομματάκια παπάγιας και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και γαρνίρισε με μέλι.

 

3. Χυμός Κόκκινου Σταφυλιού

Γιατί; Τα σταφύλια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες, που αντισταθμίζουν τις κυτταρικές βλάβες, και έτσι μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την άσκηση.

Πότε; Ξεκίνα τη μέρα σου με χυμό σταφυλιού –τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν θα δρουν έτσι όλη μέρα– ή πίνε λίγο στη διάρκεια των πιο ήπιων ασκήσεων.
Πώς; Πιες ένα δροσερό, αναζωογονητικό ποτήρι χυμό σταφυλιού οποιαδήποτε στιγμή.

 

4. Μούσλι με βρώμη

Γιατί; Η βρώμη έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και έτσι η ενέργεια των υδατανθράκων που περιέχει απελευθερώνεται σιγά στο αίμα προσφέροντάς σου ενέργεια για αρκετή ώρα.
Πότε; Μία με δύο ώρες πριν από την άσκηση, έτσι ώστε η ενέργεια που σου προσφέρει να είναι διαθέσιμη όταν τη χρειαστείς.
Πώς; Δοκίμασε κουάκερ με ημιαποβουτυρωμένο γάλα, κομμάτια μπανάνας και λίγο μέλι.

 

 



Join the Conversation