5 βασικές τροφές που καίνε το λίπος από τη κοιλιά

116 0

Υπάρχουν κάποιες τροφές που σε βοηθούν να εξαφανίσεις το λίπος από τη κοιλιά. Για εσένα που θέλεις να νιώθεις ότι η κοιλιά σου είναι επίπεδη και έχεις αναγκαστεί να κάνεις σκληρή δίαιτα γι’ αυτό, μάθε πως με τις παρακάτω τροφές δεν θα χρειαστεί να πιεστείς τόσο. Δες και ένταξε στη διατροφή σου τις 5 τροφές αυτές.

 

Σοκολάτα

Έρευνα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Γρανάδας σε περίπου 1.500 Ευρωπαίους εφήβους ηλικίας 12 έως 17 ετών, έδειξε ότι η μεγαλύτερη κατανάλωση σοκολάτας συσχετίζεται με χαμηλότερα επίπεδα λίπους στον οργανισμό, τόσο του συνολικού λίπους, όσο και ειδικότερα του λίπους της κοιλιάς. Οι Ισπανοί ερευνητές τονίζουν ότι οι συστάσεις για την κατανάλωση σοκολάτας δεν πρέπει να γίνονται μόνο με μέτρο το περιεχόμενό τους σε θερμίδες, αλλά και αξιολογώντας την περιεκτικότητά της σε φλαβονοειδή, ιδίως κατεχίνες, που της προσδίδουν σημαντικές ιδιότητες, όπως αντιοξειδωτικές, αντιθρομβωτικές, αντιφλεγμονώδεις και αντιυπερτασικές.

 

Ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο ανήκει στα μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία προστατεύουν τον οργανισμό από τη συσσώρευση λίπους στο σώμα και κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς.

Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε από μελέτη επιστημόνων του Πανεπιστημίου της Ουψάλα, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι τροφές όπως το ελαιόλαδο, τα λιπαρά ψάρια και οι ξηροί καρποί μειώνουν τον σχηματισμό λίπους κοντά στα ζωτικά όργανα του σώματος και προστατεύουν από τα προβλήματα υγείας που προκαλούνται εξαιτίας του. Μάλιστα, οι επιστήμονες διαπίστωσαν επίσης ότι οι τροφές αυτές ενισχύουν τον σχηματισμό μυϊκής μάζας.

 

Αβοκάντο

Το αβοκάντο συμπεριλαμβάνεται στις τροφές που εξαφανίζουν το λίπος στην κοιλιά, καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κατανάλωναν σε τακτική βάση αβοκάντο εμφάνιζαν υψηλότερα επίπεδα καλής χοληστερίνης (HDL), χαμηλότερο σωματικό βάρος και μικρότερη περίμετρο μέσης.Το αβοκάντο βοηθά στην καύση του λίπους, ιδιαίτερα του σπλαχνικού (αυτού που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς), καθώς είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε μονοακόρεστα λίπη και φολικό οξύ. Επίσης, συμβάλλει στην καλή καρδιαγγειακή υγεία, αφού ρίχνει την αρτηριακή πίεση, την LDL χοληστερίνη και ενισχύει την HDL χοληστερίνη.

 

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα, όπως και το ελαιόλαδο περιέχει μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-6 και ω-3 λιπαρά οξέα σε μικρότερη ποσότητα) και ως εκ τούτου ανήκει στις τροφές που εξαφανίζουν το λίπος στην κοιλιά. Επίσης, είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, πρωτεϊνών, ασβεστίου, σιδήρου, βιταμίνης Ε και φυλλικού οξέος. Σύμφωνα με πολυετή έρευνα του πανεπιστημίου του Harvard σε γυναίκες 34-59 ετών, η κατανάλωση τους σε συχνότητα μεγαλύτερη από 4 φορές την εβδομάδα προλαμβάνει την εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2 σε ποσοστό 27%, ενώ σύμφωνα με άλλη έρευνα η καθημερινή κατανάλωση μικρής ποσότητας αμυγδάλων μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης (LDL-χοληστερόλη).

 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι περιέχει ασβέστιο, το οποίο ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Έρευνα έδειξε ότιπαχύσαρκα άτομα που κατανάλωναν 3 άπαχα γιαούρτια την ημέρα έχασαν 22% περισσότερο βάρος, 61% περισσότερο σωματικό λίπος και 81% περισσότερο κοιλιακό λίπος από τα άτομα που δεν το έτρωγαν. Άλλη έρευνα έδειξε ότι άτομα που κατανάλωναν 1.200 mg ασβεστίου, που αντιστοιχεί σε 3-4 γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ έκαναν δίαιτα, έχασαν τη διπλάσια ποσότητα βάρους από τα άτομα που δεν λάμβαναν αυτήν την ποσότητα. Είναι σίγουρο ότι ο συνδυασμός του ασβεστίου και της πρωτεΐνης γάλακτος παίζει κάποιο ρόλο στο μεταβολισμό.

 

 

 



Join the Conversation