Ασκήσεις γυμναστικής κατάλληλες για κάθε σωματότυπο

12 0

Παρακάτω θα διαβάσεις διάφορες ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις, ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις.

 

Σωματότυπος Μπανάνα: Οι γυναίκες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι αδύνατες, με τη μέση να μην ξεχωρίζει από το υπόλοιπο σώμα μια και ώμοι και γοφοί έχουν περίπου το ίδιο πλάτος. Τα άκρα είναι συνήθως λεπτά και μακριά, το στήθος και τα οπίσθια σχετικά μικρά. Το πρόβλημα είναι ότι το βάρος και το λίπος συγκεντρώνονται κυρίως στα πόδια. Ιδανική γυμναστική είναι οι ασκήσεις ραχιαίων, η τροχαλία –το όργανο των γυμναστηρίων που ανοίγει την πλάτη και ενδυναμώνει τους ώμους, η πιλάτες και η γιόγκα.

Διατροφική Συμβουλή: Βάλε υδατάνθρακες (ψωμί, μακαρόνια, δημητριακά) στην καθημερινή σου διατροφή προτιμώντας τροφές ολικής άλεσης. Συγχρόνως πιες αρκετό νερό και μην ξεχνάς τα λαχανικά στο πιάτο.

 

 

Σωματότυπος Μήλο: Πλούσιο στήθος, λίγη κοιλίτσα και περιφέρεια είναι τα χαρακτηριστικά του. Οι γυναίκες που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία χάνουν εύκολα βάρος στα πόδια και τα χέρια ενώ δύσκολα θα χάσουν βάρος στη μέση και την περιφέρεια. Η τακτική άσκηση (2-3 φορές την εβδομάδα) θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες. Παίξε τένις, περπάτησε ακούγοντας μουσική, κάντε διάδρομο, τζόκινγκ, ποδήλατο και ασκήσεις κοιλιακών, ραχιαίων και γλουτών.

Διατροφική Συμβουλή: Απέφυγε τα αλμυρά, τα λιπαρά και το αλκοόλ. Βάλε στο πιάτο σου τροφές όπως φρέσκα δαμάσκηνα, καρότα, μαρούλι, ντομάτες, ανάλατους ξηρούς καρπούς, υδατάνθρακες πλούσιους σε φυτικές ίνες, όσπρια και ψάρια πλούσια σε ω-3 λιπαρά.

 

 

Σωματότυπος Αχλάδι: Στενός κορμός και φαρδιά περιφέρεια. Οι προβληματικές περιοχές στο σωματότυπο αχλάδι είναι τα πόδια και οι γλουτοί. Ο σωματότυπος αυτός μπορεί να εμφανίσει κυτταρίτιδα, άρα ιδανική άσκηση είναι η αεροβική. Τρεις φορές την εβδομάδα από 20 λεπτά αυξάνοντας σταδιακά τη συχνότητα σε πέντε φορές από 30 λεπτά . Επικεντρώσου σε ασκήσεις ποδιών και γλουτών και σε περπάτημα.

Διατροφική Συμβουλή: Προτίμησε τροφές όπως ελαιόλαδο, θαλασσινά, καρύδια, όσπρια και ψάρια. Απέφυγε τις επεξεργασμένες τροφές και βάλε στη διατροφή σου προϊόντα ολικής άλεσης (ψωμί, μακαρόνια, δημητριακά), καστανό ρύζι, ακατέργαστη ζάχαρη. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό.

 

 

Σωματότυπος Κλεψύδρα: Πλούσιες καμπύλες και μέση – δακτυλίδι. Οι προβληματικές περιοχές είναι το πίσω μέρος των μηρών, τα οπίσθια, αλλά και οι ώμοι. Το σώμα δεν έχει μεγάλη ποσότητα λίπους, οπότε δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις κάποιο εντατικό πρόγραμμα εκγύμνασης. Δοκίμασε όμως γιόγκα ή πιλάτες για να το δυναμώσεις.

Διατροφική Συμβουλή: Προτίμησε τροφές όπως φρούτα (με εξαίρεση τις μπανάνες), λαχανικά, όσπρια, ψάρι και κοτόπουλο.

 

 



Join the Conversation