4:53 Σάββατο 27 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Δοκιμή Volkswagen Passat 1.4 TSI 122 PS (2008-2010)

Δοκιμή Volkswagen Passat 1.4 TSI 122 PS (2008-2010)

Το 6ης γενιάς Volkswagen Passat παρουσιάστηκε το 2005 με αρχικό κινητήρα βενζίνης τον 1.6 FSI των 116 ίππων, ενώ το 2008 το μηχανικό αυτό σύνολο αντικαταστάθηκε από τον 1.4 TSI των 122 ίππων. Εξωτερικά δεν έγινε κάποια αλλαγή και το μόνο στοιχείο που μαρτυρά την έκδοση είναι το λογότυπο TSI (με κόκκινο το I) στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Σήμερα, το Passat 1.4 TSI του 2008 πωλείται σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 8.000 ευρώ.

Ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό

Ο θάλαμος των επιβατών του Passat ξεχωρίζει για την ποιοτική και στιβαρή του κατασκευή. Από πλευράς υλικών, το πάνω τμήμα του ταμπλό και ένα μέρος των θυρών αποτελείται από αφρώδες υλικό, ωστόσο τα σκληρά πλαστικά στην κονσόλα και στο κάτω τμήμα του ταμπλό έχουν κάπως «άγρια» υφή. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης και η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων. Το Passat είναι σε θέση να μετακινήσει με άνεση έως πέντε ενήλικους επιβάτες, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 565 λίτρα.

Δυνατός κινητήρας με γραμμική απόδοση

O turbo κινητήρας 1.4 TSI ισχύος 122 ίππων και 200 Nm ροπής ταιριάζει κατάλληλα στο μεσαίο Volkswagen, αφού το κινεί με άνεση. Κατά την οδήγηση το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού από τις χαμηλές στροφές, χάρη στην ροπή των 200 Nm που αποδίδεται από τις 1.500 σ.α.λ. Παράλληλα, το μοτέρ διακρίνεται για την γραμμική λειτουργία του, τις σβέλτες επιδόσεις εν κινήσει και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου σε συνθήκες ταξιδιού χάρη και στη μακριά 6η overdrive ταχύτητα.

Σταθερό και ασφαλές σε κάθε διαδρομή

Το Passat κερδίζει τον οδηγό του από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο σε συνδυασμό με τις πολύ καλά ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς. Κινούμενο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, το Passat «καταπίνει» τα χιλιόμετρα με ευκολία, χωρίς να γίνονται αντιληπτές στον οδηγό και στους υπόλοιπους επιβάτες οι υψηλές ταχύτητες. Στις στροφές το μεσαίο VW παρουσιάζει ουδέτερη συμπεριφορά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, ενώ οι όποιες τάσεις αποσταθεροποίησης του αμαξώματος θα εκδηλωθούν μόνο κατόπιν επιδίωξης του οδηγού (και με απενεργοποιημένο το ESP) και ελέγχονται μέσω του θετικού σε αμεσότητα και βάρους τιμονιού.

(+) Κινητήρας – επιδόσεις, ποιότητα, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, οδική συμπεριφορά, ασφάλεια

(-) Υφή σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό

Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.4 TSI Συχνότερες βλάβες* Passat (05-)
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.390 Air condition 2,34%
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 122/5.000    Αναρτήσεις – άξονες 19,06%
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/1.500 Φρένα 14,70%
0-100 (χλμ./ώρα) 10,5 Σύστημα ψύξης 4,90%
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    203 Ηλεκτρικά 13,10%
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,6 Κινητήρας 19,17%
Μήκος (χλστ.) 4.765 Τροφοδοσία καυσίμου    12,99%
Πλάτος (χλστ.) 1.820 Κιβώτιο ταχυτήτων 3,83%
Ύψος (χλστ.) 1.472 Σύστημα διεύθυνης 3,30%
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.709 Μετάδοση 6,60%
Χώρος αποσκευών (λτ.) 565 Δείκτης αξιοπiστίας 150,00 (μ.ο. 100)
Βάρος (κιλά) 1.388 *Πηγή Reliability Index  


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

      

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας