Οι… τρελές διαφημίσεις της Eurobank

49 2

Τι κι αν οι υπεύθυνοι της Eurobank προσπάθησαν με απολύσεις ενοικιαζομένων τραπεζοϋπαλλήλων, εργαζομένων των 586 ευρώ, να κάνουν… περικοπές. Οι διαφημίσεις και οι χορηγίες που έδινε η τράπεζα με… περίεργα κριτήρια χαρακτηρίζονται τουλάχιστον προκλητικές.

Τα κριτήρια χαρακτηρίζονται περίεργα αν σκεφτεί κανείς ότι υπάρχουν διαφημίσεις- χορηγίες μέχρι και στην επιχείρηση του μπλεγμένου στο κύκλωμα των των εκβιαστών, Τ. Μαυρίκου, ενώ η Αυγή των 1500 φύλλων έλαβε συνολικά 106,000 ευρώ (!!).

Η τράπεζα δημοσιοποίησε χθες τη λίστα των μέσων ενημέρωσης και των ποσών που έδωσε για διαφήμιση και χορηγίες το 2015 σύμφωνα με το άρθρο 6 του Ν. 4374/2016. Η Eurobank έδωσε το ιλιγγιώδες ποσό 7,929 εκατ. ευρώ για διαφήμιση και 3,150 εκατ. ευρώ για χορηγίες. Επίσης έδωσε 734 χιλιάδες ευρώ σε 854 αριστούχους και 8 φυσικά πρόσωπα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ

Ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στη Eurobank ήταν ο ANTENNA TV με 509.575 ευρώ και ακολουθεί το Mega Channel με 492.859 ευρώ και ο Alpha Δορυφορική Τηλεόραση με 474.483 ευρώ. Στις χορηγίες ξεχωρίζει το ποσό των 1,3 εκατ ευρώ που δόθηκε στην Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης.

Τα μεγαλύτερα ποσά δόθηκαν σε:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ (σε ευρώ)

ANTENA TV: 509.574
ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ (MEGA CHANNEL): 492.859
ΑLPHA ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ TV: 475.482
ΔΟΛ: 454.861 ευρώ,
Πρώτο Θέμα: 433.878
ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (STAR TV): 271.582
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: 271.496
REAL MEDIA 273.905
ΕΘΝΟΣ: 261.759
ΣΚΑΙ (ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΝΤΟΤ ΚΟΜ Α.Ε.): 238.744

Τα ερωτήματα είναι πολλά και χρειάζονται άμεσα απάντηση. Ποιο είναι το κριτήριο της επιλογής των συγκεκριμένων Μέσων και τι περισσότερο μπορούν να προσφέρουν από αντίστοιχα ειδησεογραφικά δίκτυα και sites. Ποιος είναι ο υπεύθυνος για αυτές τις αποφάσεις; Είναι σε γνώση του κ. Καραμούζη;



Join the Conversation

2 comments

  1. ΕΚΛΟΓΕΣ TV - Οι τραπεζικές διαφημίσεις και ο 'νόμιμος' δρόμος της νεοδιαπλοκής Απάντηση

    […] Όπως τονίσαμε και χθες τα κριτήρια χαρακτηρίζονται τουλάχιστον περίεργα, αφού δεν υπήρξε καμία αξιοκρατία και «δικαιοσύνη» στην αναλογία χρημάτων και τηλεθέασης/επισκεψιμότητας/φύλλων (όταν μιλάμε για τηλεόραση, sites και εφημερίδες αντίστοιχα) με χαρακτηριστικό παράδειγμα την «Αυγή» των 1500 φύλλων σε καθημερινή βάση, η οποία έλαβε 550.000 ευρώ από το σύνολο των τραπεζών και τον «Ριζοσπάστη» των 5.500 φύλλων, ο οποίος έλαβε 60.000 ευρώ. […]

  2. Petra Skandalou Οι τραπεζικές διαφημίσεις και ο 'νόμιμος' δρόμος της νεοδιαπλοκής - Petra Skandalou Απάντηση

    […] Όπως τονίσαμε και χθες τα κριτήρια χαρακτηρίζονται τουλάχιστον περίεργα, αφού δεν υπήρξε καμία αξιοκρατία και «δικαιοσύνη» στην αναλογία χρημάτων και τηλεθέασης/επισκεψιμότητας/φύλλων (όταν μιλάμε για τηλεόραση, sites και εφημερίδες αντίστοιχα) με χαρακτηριστικό παράδειγμα την «Αυγή» των 1500 φύλλων σε καθημερινή βάση, η οποία έλαβε 550.000 ευρώ από το σύνολο των τραπεζών και τον «Ριζοσπάστη» των 5.500 φύλλων, ο οποίος έλαβε 60.000 ευρώ. […]