Η Ζιζέλ από το μπαλέτο της Μόσχας σε απευθείας μετάδοση στο Μέγαρο Μουσικής

7 0

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών εγκαινιάζει φέτος τη συνεργασία του με το ιστορικό Θέατρο Μπολσόι, μεταδίδοντας ζωντανά τις παραστάσεις του διάσημου ρωσικού Μπαλέτου από τη Μόσχα. Το πρόγραμμα των μεταδόσεων για το πρώτο τρίμηνο της νέας καλλιτεχνικής περιόδου 2015-2016 περιλαμβάνει κορυφαία έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου: Ζιζέλ σε χορογραφία Γιούρι Γκριγκορόβιτς (11/10), Jewels (8/11, μαγνητοσκοπημένη μετάδοση) του Ζωρζ Μπαλανσίν και Κυρία με τις καμέλιες του Τζον Νοϋμάγερ (6/12, νέα παραγωγή).  Mάλιστα, κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων των παραστάσεων (όπου αυτά προβλέπονται), το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει αποκλειστικές συνεντεύξεις με τους συντελεστές της εκάστοτε παραγωγής και, με τη βοήθεια της κάμερας, να περιηγηθεί στα παρασκήνια του Θεάτρου.

Η αυλαία της φετινής σεζόν ανεβαίνει με το υπέροχο κλασικό μπαλέτο Ζιζέλ, που θα παρουσιάσει η νέα γενιά των χορευτών των Μπαλέτων Μπολσόι, οι οποίοι φημίζονται για τη γεμάτη ένταση ερμηνεία τους. Η παράσταση θα μεταδοθεί ζωντανά την Κυριακή 11 Οκτωβρίου (ώρα 18:00) στην οθόνη της Αίθουσας Banquet. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους και παλαιότερους θησαυρούς του κλασικού ρεπερτορίου, ένα σπουδαίο έργο που μιλά για έναν απέλπιδο έρωτα με τραγική κατάληξη αλλά και για τη λύτρωση μέσα από τη δύναμη της αγάπης.

 

Η Ζιζέλ εντάχθηκε στο ρεπερτόριο των Μπαλέτων Μπολσόι το 1944 και ανεβαίνει πολύ συχνά στη σκηνή του φημισμένου ρωσικού θεάτρου. Στη μετάδοση αυτή, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει εκ νέου την αριστουργηματική ρομαντική μουσική του Αντόλφ Αντάμ, η οποία περιβάλλει τη δραματική ιστορία της  Ζιζέλ με ανυπέρβλητο λυρισμό· μια συνθετική προσέγγιση που αναδεικνύεται μοναδικά χάρη στη συγκινητική χορογραφία του Ρώσου Γιούρι Γκριγκορόβιτς.

Η νεαρή χωριατοπούλα Ζιζέλ, που είναι ερωτευμένη με τον Άλμπρεχτ, πεθαίνει όταν ανακαλύπτει ότι ο αγαπημένος της την έχει προδώσει. Παρά τη θέλησή της, παρασύρεται από τα εκδικητικά πνεύματα του δάσους, τα οποία στρέφονται κατά του Άλμπρεχτ και τον καταδικάζουν να χορεύει μέχρι θανάτου.  

 



Join the Conversation