Όσκαρ: Αστρονομικά ποσά για πάρτι, ιδιωτικές προβολές και γεύματα

22 0

Τα κινηματογραφικά στούντιο ξοδεύουν κάθε χρόνο εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσουν πρόσβαση προς τα 6.200 μέλη της Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών που λαμβάνουν μέρος στην ψηφοφορία των Όσκαρ.

Το συνολικό ποσό που η βιομηχανία του Χόλιγουντ ξοδεύει στην εκστρατεία γοητείας κυμαίνεται από 100 έως 600 εκατομμύρια δολάρια.

Πάρτι, γεύματα, ιδιωτικές προβολές, προνομιακά ραντεβού με τους συντελεστές: η κούρσα των Όσκαρ δεν εκτυλίσσεται μόνο στις οθόνες. Για μήνες, οι φιναλίστ εξαντλούν τη γοητεία τους προς τα μέλη της πανίσχυρης Ακαδημίας.

«Δεν μπορούμε απλώς να περιμένουμε άπραγοι και η ταινία να κάνει τη δουλειά για μας», λέει ο Τομ Νούναμ, παραγωγός της ταινίας «Crash» που βραβεύτηκε με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας το 2006.

Χαμόγελα, πόζες για σέλφι, ευγενικές απαντήσεις στις ερωτήσεις και αποφυγή κάθε πολεμικής: η κούρσα προς τα Όσκαρ δεν διαφέρει πολύ από μία προεκλογική εκστρατεία.

Αποφασισμένος να πάρει το πρώτο του βραβείο φέτος, ο Λεονάρντο ντι Κάπριο πέρασε τους τελευταίους μήνες κάνοντας καμπάνια για τον ρόλο του στην ταινία «Η Επιστροφή» , όπως άλλωστε και οι ομάδες των άλλων φαβορί «Το Μεγάλο Σορτάρισμα» και «Spotlight».

Με τη βοήθεια μίας στρατιάς υπεύθυνων δημοσίων σχέσεων και ειδικών του μάρκετινγκ, τα μεγάλα στούντιο κινητοποιούν μία πραγματική πολεμική μηχανή.

Φέτος θα ξοδέψουν περισσότερα, αφού μεγάλος είναι και ο αριθμός των φαβορί.

Σύμφωνα με το περιοδικό Variety, η δαπάνη τις εκστρατείας γοητείας για μία ταινία φθάνει μέχρι και τα 10 εκατομμύρια δολάρια.

Για να κερδίσουν την εύνοια των μελών της Ακαδημίας, οι ομάδες των ταινιών πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουν ότι οι έχοντες το δικαίωμα της πολύτιμης ψήφου θα δουν την ταινία υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.

«Η άφιξη του DVD άλλαξε τους κανόνες του παιγνιδιού», παραδέχεται ο Τομ Νούναν που ήταν ο πρώτος που έστειλε ταινίες στα μέλη της Ακαδημίας. Το «Crash» έκανε την έκπληξη αποσπώντας το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας από το φαβορί των φαβορί που ήταν το «Brokeback Mountain».



Join the Conversation