8:58 Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Γιώτα Χουλιάρα: Μια 38χρονη στις δημόσιες σχέσεις

Γιώτα Χουλιάρα: Μια 38χρονη στις δημόσιες σχέσεις

Του Θάνου Πασχάλη

Είναι μόλις 38 χρονών και ήδη έχει μπει στα “βαθιά” διεκδικώντας μια θέση στο χώρο του Επιχειρείν…Η Γιώτα Χουλιαρά ιδιοκτήτρια της εταιρείας PR,Concept (τομέας δημοσίων σχέσεων) παρότι επαρχιώτισα αποφάσισε να μπει δυναμικά στο χώρο της επικοινωνίας ,χώρο που μέχρι χθες ήλεγχε το ανδρικό φύλο…Σήμερα ,με τους συνεργάτες της ,απο ένα φωτεινό γραφείο στο Μαρούσι ,προσπαθεί να ανοίξει “πανιά” αναλαμβάνοντας την προώθηση μεγάλων εταιρειών ώστε να γίνουν γνωστές στο πλατύ κοινό .

Σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και παίρνοντας ένα μικρό δάνειο απο μια Τράπεζα αποφάσισε να ρισκάρει χωρίς να λαμβάνει υπόψιν της το νεαρό της ηλικίας της…Που βασίζει την μέχρι σήμερα καταξίωσή της στο συγκεκριμένο χώρο.

” Η επιτυχία μιας επιχείρησης,μας λέει, ή οποιασδήποτε προσπάθειας βασίζεται κατά 1% στην καλή ιδέα και 99% στη δέσμευση στον στόχο και την εκτέλεση. Αυτό αποτελεί και ένα από τα δικά μου αδιαπραγμάτευτα life mantras. Πιστεύω στη συστηματικότητα της εργασίας και στην υιοθέτηση σαφών διαχωριστικών γραμμών σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει μια επιχείρηση. Αυτό κρίνω ότι βοήθησε εξαιρετικά στην ανάδειξη της CONCEPT Communication Strategies. Από την άλλη η συστηματικότητα απαιτεί δεκάδες εργατοώρες και θυσίες από την προσωπική σου ζωή στην προσπάθεια αναγνώρισης των υπηρεσιών και της ποιότητάς τους. Δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά αν ήταν δύσκολο, γνωρίζω όμως πως απαιτεί σκληρή δουλειά, αυστηρό προγραμματισμό και ξεκάθαρο στόχο ώστε να μην παρεκκλίσεις από το επιθυμητό αποτέλεσμα το οποίο είναι η επιβράβευση των προσπάθειών σου, μέσα από την επιτυχία των λογαριασμών που χειρίζεσαι.”

Οι πρώτες δυσκολίες για τη Γιώτα Χουλιαρά άρχισαν όταν αποφάσισε να έρθει αντιμέτωπη με το “τέρας”της γραφειοκρατίας για την ίδρυση και αδειοδότηση.

“Δεν μπορώ να ξεχάσω την περίοδο που ιδρυόταν η επιχείρηση, ήμουν εξαιρετικά νέα, και ήταν η πρώτη φορά που ερχόμουν αντιμέτωπη με αυτό που λέμε πραγματική «Ελλάδα». Ώρες ατελείωτες σε ασύλληπτο αριθμό δημοσίων υπηρεσιών, μπαλάκι κυριολεκτικά ανάμεσα σε θέσεις εργασίας του δημοσίου, που υφίστανται για να εξυπηρετούν καθαρά ψηφοθηρικές σκοπιμότητες, να περιμένω έναν άνθρωπο να βάλει απλά μια σφραγίδα σε ένα έγγραφο. Η προϋπηρεσία μου στον ιδιωτικό τομέα ήταν εντελώς ξένη σε αυτή τη νέα πραγματικότητα και η καθημερινή τριβή με το παράλογο με εξάντλησε.

Πίστεψα πραγματικά κάποια στιγμή ότι η εταιρεία δεν θα ιδρυθεί ποτέ. Μετά από έναν μήνα που ολοκληρώθηκαν οι απίστευτα χρονοβόρες και ανούσιες διαδικασίες αναρωτήθηκα τότε, για ποιο λόγο μεγάλα brands ή πολυεθνικές να δραστηριοποιηθούν ποτέ στην Ελλάδα. Φυσικά, στη συνέχεια οι καταστάσεις δεν βελτιώθηκαν. Κάποιες
αυτονόητες αλλαγές τα τελευταία χρόνια βελτιώνουν την καθημερινότητα ενός επιχειρηματία μεσαίας τάξης εταιρείας αλλά είμαστε ακόμα στην αρχή.”

Στη συνέχεια,εν μέσω κρίσης,έρχεται ο καθημερινός αγώνας να σταθεί στην αγορά και να διεκδικήσει η επιχείρησή της μέρος της “πίτας” γιατί άλλως θα περίμενε την ίδια και τους συνεργάτες της το λουκέτο..

“Η αίσθησή μου είναι-συμπληρώνει- πως κάθε επιχείρηση που λειτουργεί νόμιμα και συμμορφώνεται με όλες τις επιταγές του κράτους στην Ελλάδα δεν μπορεί να έχει ουσιαστική κερδοφορία. Κάθε νόμιμος τζίρος φέρνει αβάσταχτες υποχρεώσεις. Την κατάσταση δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο η υιοθέτηση πρακτικών όπως έκτακτες εισφορές για κατασκηνώσεις και άλλα τέτοια γραφικά που απλά εκτοξεύουν την καθημερινότητα στη σφαίρα της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων.

Καταλήγω λοιπόν πως μια «τυπική» επιχείρηση μπορεί να είναι βιώσιμη στην Ελλάδα του 2014, απλά ανταποκρινόμενη στην καθημερινότητα και μόνο εφ’ όσον δεν έχει συσσωρευμένες υποχρεώσεις από το παρελθόν.” Ωστόσο η επαγγελματική επιτυχία είναι αρκετά δύσκολη και μάλιστα σε
χαλεπούς καιρούς όπως οι σημερινοί…Απαιτείται η νεωτερικότητα,η καινοτομία,η διαφορετικότητα εν τέλει.

“Πιστεύω ότι η εκδήλωση πραγματικού ενδιαφέροντος για τις ανάγκες των πελατών της CONCEPT Communication Strategies και η ουσιαστική δέσμευση στους στόχους κάθε πελάτη μας έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη ουσιαστικών σχέσεων και στην επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος. Αυτός ήταν άλλωστε και ο πρωταρχικός μου στόχος. Η δημιουργία ενός ευέλικτου σχήματος με δυνατότητα άμεσης ανταπόκρισης στις ανάγκες των πελατών μας, με συνεχή παρουσία και επαφή μαζί τους. Οι Δημόσιες Σχέσεις σε όλα τα επίπεδα απαιτούν καθημερινή σχέση με τους πελάτες, έγκαιρη αναγνώριση των αναγκών και άμεση αντιμετώπισή τους.

Στα 10 χρόνια που συμπληρώνει η εταιρεία δεν έχω αντιληφθεί καμία αρνητική διάθεση από τις υπόλοιπες καθιερωμένες ή ανερχόμενες εταιρείες στον χώρο, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Βέβαια, από την άλλη κι εμείς χαράσσουμε τη δική μας πορεία με αυστηρά επαγγελματικά κριτήρια, βασισμένοι αποκλειστικά και μόνο στις δυνάμεις μας και την ποιότητα των υπηρεσιών μας.” Η ίδια παρότι έμεινε να δημιουργήσει στον τόπο της δεν αρνείται το δικαίωμα πολλών νέων να “αποδημήσουν” στο εξωτερικό σε αναζήτηση καλύτερης τύχης…

“Λυπάμαι πραγματικά αλλά δεν ανήκω στην κατηγορία των Ελλήνων που για καθαρά ρομαντικούς λόγους υποστηρίζουν την παραμονή στη χώρα μας για τον καλό καιρό, τις ωραίες θάλασσες και την κουλτούρα «τα καταφέρνω όλα την τελευταία στιγμή». Πιστεύω ακράδαντα πως οι νέοι και νέες που δεν διαθέτουν υποχρεώσεις άλλης μορφής και που θα τους δοθεί η ευκαιρία πρέπει να δοκιμάσουν την εμπειρία του εξωτερικού, να έρθουν σε επαφή με οργανωμένες μορφές λειτουργίας, να βιώσουν την ιεραρχία και αξιολόγηση των υπηρεσιών και ιδεών τους και να επιστρέψουν φέρνοντας αυτή τη νοοτροπία στην Ελλάδα, κάτι που λείπει σε απελπιστικό βαθμό.”

Ποια είναι η “CONCEPT Communication Strategies”

Η CONCEPT Communication Strategies ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2005 με τη φιλοδοξία να διαμορφώσει μια νέα πρακτική αντιμετώπισης των συνολικών αναγκών επικοινωνίας, μέσα από καταξιωμένες υπηρεσίες PR, Marketing Consultancy & Design σε συνδυασμό με ένα εξαιρετικό επιτελείο συνεργατών.

Όπως δηλώνει στο προφίλ της.. ” εξασφαλίζoυμε στους πελάτες μας το ενδιαφέρον των καταναλωτών μέσα από στρατηγικά τοποθετημένες δημοσιεύσεις, στοχευμένα Δελτία Τύπου, ευρηματικές ενέργειες προώθησης και συνεχή αναζήτηση, σε συνεργασία με τον πελάτη, για ευκαιρίες δημιουργίας θετικής δημοσιότητας”. Ιδαίτερη σημασία δίνεται στη λεπτομερή κατάρτιση Στρατηγικής Επικοινωνίας για την τοποθέτηση & διατήρηση ενός brand στην αγορά μέσα από την άρτια δουλειά και την αναγνώριση των πελατών….

www.conceptcom.gr

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

     

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας