20:20 Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Audi Q2 S tronic: Το δυνατό «χαρτί» του ομίλου στον ανταγωνισμό

Audi Q2 S tronic: Το δυνατό «χαρτί» του ομίλου στον ανταγωνισμό

Η Audi είναι ουσιαστικά η μόνη από τις παραδοσιακές premium εταιρείες που δραστηριοποιείται στην πιο εμπορική κατηγορία για την ελληνική αγορά. Το Q2 μετά την ανανέωσή του για το 2023 γίνεται πιο επίκαιρο και σύγχρονο, και πλέον με τις συνεχείς αυξήσεις στις τιμές της αγοράς είναι πιο ανταγωνιστικό από ποτέ σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις στην κατηγορία.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Ο δυνατός κινητήρας βενζίνης του Q2 είναι ο τετρακύλινδρος χιλιοπεντακοσάρης tfsi όπως ονομάζεται για την Audi, που αποδίδει 150 ίππους και 25 κιλά ροπής και πλαισιώνεται από το εφτάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic. Το πακέτο δίνει αρκετά αξιόλογες επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χιλιόμετρα να έρχονται από στάση στα 8,6 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 7,5 λίτρα / 100 χλμ., χάρη και στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρους του κινητήρα. Οι ρίποι που βγαίνουν στην ατμόσφαιρα δεν ξεπερνούν τα 149 γρ. C02/χλμ.
Η κύλιση του αυτοκινήτου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα ακριβότερα και μεγαλύτερα μοντέλα των Γερμανών. Η ανάρτηση φιλτράρει σωστά τις αναπηδήσεις του οδοστρώματος και η ηχομόνωση στην καμπίνα είναι αρκετά υψηλή.

Στον δρόμο

Στον δρόμο το μικρό SUV της Audi είναι αρκετά ευχάριστο, το πλαίσιο είναι στιβαρό και το σύνολο μπορεί να στρίψει με αρκετά υψηλές ταχύτητες στους επαρχιακούς δρόμους. Κινητήρας και κιβώτιο έχουν αρμονική λειτουργία και το τιμόνι έχει σωστή αίσθηση και βάρος. Σίγουρα δεν μιλάμε για σπορ αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευχάριστο και πρόθυμο σε απανωτές αλλαγές πορείας. Εντός πόλης το αυτόματο κιβώτιο και οι μαζεμένες διαστάσεις είναι τα δυνατά χαρτιά του, με την κατανάλωση βέβαια να είναι σχετικά τσιμπημένη. Στο ταξίδι είναι άνετο και εύκολα διατηρεί υψηλές ταχύτητες ακόμα και με 4 επιβάτες. Εκτός δρόμου θα κινηθεί εύκολα σε ήπιους χωματόδρομους, με την έλλειψη τετρακίνησης να βάζει σχετικά χαμηλά το όριο της πρόσφυσης.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι αναβαθμισμένη στα σημεία χωρίς να κρύβει την όποια ηλικία της αρχικής σχεδίασης του αυτοκινήτου. Νέος είναι ο επιλογέας του κιβωτίου καθώς και οι αεραγωγοί, αλλά πιο σημαντικό σημείο της ανανέωσης είναι η προσθήκη του συστήματος αποφυγής σύγκρουσης και διατήρησης λωρίδας στον βασικό εξοπλισμό, όπως και το ενεργό cruise control στον προαιρετικό. Οι χώροι παραμένουν αξιόλογοι, όπως και τα υλικά που είναι ποιοτικά και έχουν καλή συναρμογή. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 405 λίτρα και είναι αρκετά καλός για την κατηγορία.

Το Q2 είναι ένα ποιοτικό και άνετο B SUV, με την έκδοση των 150 ίππων να έχει και αξιόλογες επιδόσεις. Το σύνολο με την ανανέωση και την προσθήκη σημαντικών για τη σημερινή εποχή στοιχείων εξοπλισμού γίνεται ακόμα πιο επίκαιρο, με την τιμή του πλέον να είναι πιο κοντά στον ανταγωνισμό και να ξεκινά από τα 33.900 ευρώ για την έκδοση advanced.

Q2 Q2 Q2 Q2

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέλη κυκλοφορίας 2024: Ανατροπή στην ανατροπή για την παράταση – Η διαδικασία πληρωμής

Ακριβά μου… Διόδια: Πανάκριβες ανεβασμένες κατά 12% οι νέες τιμές ανά σταθμό – Τι θα πληρώνουν οι οδηγοί

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

      

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας