11:29 Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Σκάνδαλο μεγατόνων στο Κολλέγιο Αθηνών-Μήνυση κατά της Κεραμέως

Σκάνδαλο μεγατόνων στο Κολλέγιο Αθηνών-Μήνυση κατά της Κεραμέως

Μια πραγματικά απίστευτη ιστορία στοιχειώνει ένα από τα πλέον ιστορικά σχολεία των Αθηνών. Το Κολλέγιο Αθηνών. Αφορά δεκάδες μαθητές του Κολλεγίου οι οποίοι -παράτυπα- πήραν το πτυχίο τους καθώς είχαν περισσότερες από 400(!) απουσίες! Μάλιστα η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) με μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε στην εισαγγελία ζητεί την ποινική δίωξη της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, εγκαλώντας την ότι ουσιαστικά “συγκαλύπτει” το σκάνδαλο.

Όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα, news247.gr, η ΟΙΕΛΕ, μετά από ομόφωνη απόφασή του ΔΣ της στις 7 Αυγούστου, κατέθεσε ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών μηνυτήρια αναφορά κατά της υπουργού Παιδείας για την υπόθεση των κατεστραμμένων απουσιολογίων του Κολλεγίου Αθηνών και ζητά να διερευνηθεί πλήρως το ζήτημα, να αναζητηθούν όλοι οι υπεύθυνοι και να εξεταστεί το ζήτημα των παράνομων τίτλων σπουδών που δόθηκαν σε μαθητές οι οποίοι είχαν κατά πολύ υπερβεί το ετήσιο όριο απουσιών (ορισμένοι από αυτούς είχαν υπερβεί τις 400 απουσίες).

Το ιστορικό 

Σύμφωνα με την απάντηση του τότε διευθυντή της ΔΔΕ Β’ Αθήνας, η ΕΔΕ είχε ολοκληρωθεί και από τις 17 Ιανουαρίου 2019, οι υπεύθυνοι παραπέμφθηκαν στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σχεδόν έναν χρόνο μετά η υπόθεση δεν είχε προχωρήσει και η ΟΙΕΛΕ με νέο εγγραφό της απευθύνθηκε στην υπουργό Παιδείας. Η υπουργός ενημερώθηκε και προφορικά και η απάντησή της ήταν “θα δούμε”. Έτσι, το επόμενο βήμα είναι η μηνυτήρια αναφορά κατά της Υπουργού Παιδείας η οποία φέρεται να κάνει τα “στραβά μάτια” στο θέμα που έχει ανακύψει με το Κολλέγιο Αθηνών.

Όπως ανακοινώνει η ΟΙΕΛΕ αναλυτικά:

“Η κ. Κεραμέως βρίσκεται στη θέση της Υπουργού Παιδείας εδώ και 13 μήνες. Την υπόθεση τη γνωρίζει πολύ καλά. Ακόμη κι αν δεν τη γνώριζε όμως, η ΟΙΕΛΕ είχε φροντίσει να της την γνωστοποιήσει με επίσημα έγγραφά της το Δεκέμβριο του 2019 και τον Αύγουστο του 2020. Έχοντας ενημερωθεί για το πόρισμα της ΕΔΕ που διεξήχθη από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης για το θέμα, θα έπρεπε ήδη να έχει διατάξει και να επισπεύσει την πειθαρχική διαδικασία για τον/τους υπευθύνους της καταστροφής των απουσιολογίων και της απονομής παράνομων τίτλων σπουδών σε μαθητές που θα έπρεπε, λόγω της υπέρβασης του ορίου των απουσιών (προκλητικής σε κάποιες περιπτώσεις), να επαναλάβουν την τάξη. Το πιο σημαντικό όμως δεν είναι μόνο να βρεθούν οι ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί (νόμιμοι εκπρόσωποι, διευθυντικά στελέχη κ.λπ.) της καταστροφής των βιβλίων απουσιών, αλλά να εντοπιστούν οι μαθητές και να τους αφαιρεθούν οι τίτλοι σπουδών που παρανόμως απέκτησαν και με τους οποίους σήμερα ενδέχεται να φοιτούν σε ξένα, ή σε ελληνικά πανεπιστήμια.

Για μια ακόμη φορά όμως η Υπουργός επέλεξε να δείξει ποιες είναι οι πραγματικές της προτεραιότητες. Η …«δημιουργική εποπτεία» των ιδιωτικών σχολείων, η απόλυτη, δηλ. ασυδοσία των ιδιοκτησιών τους, ώστε να παραβιάζουν ανενόχλητα την εκπαιδευτική, την εργατική, την ασφαλιστική και τη φορολογική νομοθεσία. Η απόλυτη αδιαφορία της στις καταγγελίες που εδώ και ένα έτος έχει καταθέσει η ΟΙΕΛΕ ήταν προάγγελος της ψήφισης του καταστροφικού νόμου 4713/2020 καθ’ υπαγόρευση του Συνδέσμου των ιδιοκτητών.

Βεβαίως, είναι γνωστό ότι υπάρχουν ειδικές σχέσεις της Υπουργού με το Κολλέγιο Αθηνών που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την ατιμωρησία. Δεν είναι τυχαίο ότι σε ακραίο πειθαρχικό περιστατικό που έλαβε χώρα σε εκδρομή του Κολλεγίου Αθηνών (και μάλιστα σε εκδρομή που είχε πραγματοποιηθεί χωρίς να δηλωθεί, όπως προβλεπόταν, στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης) η κ. Κεραμέως αντί, ως Υπουργός, να επιβάλλει πλήρη και διαφανή έλεγχο για το ζήτημα, έδωσε εντολή να υπογραφεί τον περασμένο Φεβρουάριο Υπουργική Απόφαση με την οποία αποσύρει την εποπτεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης από τις εκδρομές!

Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να μιλήσει η Δικαιοσύνη, μιας και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχει αποφασίσει ποιο στρατόπεδο υπηρετεί. Όχι αυτό της προστασίας του δημόσιου συμφέροντος και της αναβάθμισης του κοινωνικού αγαθού της εκπαίδευσης, αλλά αυτό της εξυπηρέτησης ιδιωτικών συμφερόντων και της εκπλήρωσης του σχεδίου για την πλήρη εμπορευματοποίηση του χώρου της Παιδείας”.

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

      

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας