More

    Σούπερ μάρκετ: Έκρηξη τζίρου 1,8 δις στην εποχή του κορωνοϊού

    Ξεπέρασε το 1,8 δις ευρώ ο τζίρος των σουπερ μάρκετ από την αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού , σε διάστημα δηλαδή 13 εβδομάδων, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.
    Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών), με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες, ανήλθαν σε 1,806 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-24/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-26/5/2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 1,486 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 21,5%.
    Διαβάστε επίσης:

    Αλυσίδες σούπερ μάρκετ: Αύξησαν τα έσοδα του κατά 24% μέσα σε λίγες εβδομάδες λόγω ιού

    Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (26/5/2019), ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ έναντι 114,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,1%.

    Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 24 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 14,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 26 Μαΐου 2019.

    Την περίοδο 24/2/2020-24/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (20% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (30,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (21,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (24% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 476,6%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 313,7%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 266,8% και το οινόπνευμα με αύξηση 228,1%.

    Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (4,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-3,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 27,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα υδραυλικά είδη, με αύξηση τζίρου 324,8%, τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 317,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 231,8%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,5%, το ρούμι με αύξηση 144,1% και το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 139,2%.

    Διαβάστε επίσης:

    ΕΟΔΥ: Δεκαπέντε ένα κρούσματα και ένας νέος θάνατος από κορωνοϊό

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

    Πρόσφατα Άρθρα

    Σύλληψη 12χρονου για ρατσιστική επίθεση στον Ζαχά!

    Θλίψη και οργή προκαλεί το περιστατικό με πρωταγωνιστή έναν 12χρονο φίλαθλο, ο οποίος συνελήφθη από τις Αρχές για ρατσιστική επίθεση -διαδικτυακά- στον άσο της...

    Πρώτη κατοικία: Αίτημα στους «θεσμούς» για «άτυπη» παράταση στην προστασία της

    Παράταση ενός μήνα (ατύπως) στην λειτουργία της πλατφόρμας για την προστασία της 1ης κατοικίας σχεδιάζει να δώσει η κυβέρνηση (με την σύμφωνη γνώμη των...

    Αυτοκτόνησε ο 27χρονος εγγονός του Έλβις Πρίσλεϊ!

    Πρόωρο τέλος στη ζωή του, σε ηλικία μόλις 27 ετών, φέρεται να έδωσε ο εγγονός του άλλοτε «βασιλιά της ροκ», Έλβις Πρίσλεϊ. Σύμφωνα με...

    Συρίγος: Προάγγελος η Αγία Σοφία για το τι θα αντιμετωπίσουμε

    «Σε όλους τους Έλληνες έχει ξεχωριστή σημασία» η απόφαση του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί τόνισε...

    Αναστάτωση από φωτιά σε στριπτιτζάδικο στη Μιχαλακοπούλου

    Σε βραχυκύκλωμα οφείλεται η φωτιά που εκδηλώθηκε τα ξημερώματα σε στριπτιτζάδικο που βρίσκεται στην οδό Μιχαλακοπούλου. Συγκεκριμένα στις 4:00 τα ξημερώματα, έπιασε φωτιά, πιθανότατα στο...