0:20 Πέμπτη 2 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

Formula 1, GP Ουγγαρίας: Pole position ο Ράσελ με εκπληκτικό γύρο, 10ος ο Φερστάπεν

Formula 1, GP Ουγγαρίας: Pole position ο Ράσελ με εκπληκτικό γύρο, 10ος ο Φερστάπεν

Ο Τζόρτζ Ράσελ πήρε την pole position για την Mercedes με εκπληκτικό γύρο (1:17.377). Η Ferrari έκανε το 2-3 με τη Ferrari με Σάινθ και Λεκλέρ. Ο Φερστάπεν θα εκκινήσει 10ος.

Ο Τζορτζ Ράσελ έκανε την έκπληξη. Ο Βρετανός οδηγός με χρόνο 1:17.377 πήρε την pole position στο GP της Ουγγαρίας, πρώτη για την Mercedes φέτος και πρώτη στην καριέρα του νεαρού οδηγού. Δεύτερος θα εκκινήσει ο Σάινθ και τρίτος ο Λεκλέρ.

Μεγάλα προβλήματα αντιμετώπισε στο Q3 ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος θα βρίσκεται στην 10η θέση στην εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής.

Στα πρώτα περάσματα του Q3 ταχύτερος ήταν ο Κάρλος Σάινθ με χρόνο 1:17.505, με τους Ράσελ, Λεκλέρ και Χάμιλτον να ακολουθούν σε μία μάχη ανάμεσα στη Ferrari και την Mercedes. Ωστόσο στο φινάλε, ο Ράσελ κατέγραψε τον καλύτερο χρόνο.

Αλλά ας ξεκινήσουμε από τα προβλήματα του Μαξ Φερστάπεν, που θεωρητικά δίνουν την ευκαιρία στη Ferrari να μειώσει λίγο τη βαθμολογική της υστέρηση από τον Ολλανδό και τη RBR. Ο πρωταθλητής στον πρώτο του γρήγορο γύρο στο Q3 μπλόκαρε τον εμπρός αριστερό τροχό στα φρένα της δεύτερης στροφής, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 1,5 δευτερόλεπτο.

Στη συνέχεια, βγαίνοντας από το γκαράζ για τον δεύτερό του γρήγορο γύρο, ανέφερε από τη ραδιοεπικοινωνία προβλήματα με τη μονάδα ισχύος της RB18. Η ομάδα ανέφερε ότι θα προσπαθούσε να τα επιλύσει, όμως αυτό δεν συνέβη, και ο 24χρονος μοιραία ξέμεινε στην 10η θέση – μπροστά από τον Σέρτζιο Πέρεζ που αποκλείστηκε στο Q2 όταν τον μπλόκαρε στον τελευταίο του γύρο ο Κέβιν Μάγκνουσεν με την αργότερη Haas.

Παρά την απουσία του Φερστάπεν, όμως, η ταχύτητα του Ράσελ είχε φανεί από τον πρώτο γρήγορο γύρο στην τρίτη περίοδο. Ο νεαρός Βρετανός έγραψε το δεύτερο χρόνο με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, την ώρα που οι Ferrari και RBR είχαν φρέσκα σετ ελαστικών. Και ο δεύτερος γύρος του Ράσελ, που του χάρισε την πολ ποζίσιον, ήταν περίπου 4 δέκατα ταχύτερος από το πρώτο χρόνο που είχε πετύχει ο Φερστάπεν στο Q2.

Πόσο ταχύτερα θα μπορούσε να είχε κινηθεί ο Ολλανδός, αν δεν είχε τα προβλήματά του στο Q3, θα μείνει άγνωστο. Αντιστρόφως, όμως, η Mercedes κατάφερε να επιλύσει τα μεγάλα της προβλήματα με τη θέρμανση των ελαστικών που είχε την Παρασκευή, όπου ο Ράσελ εξέφραζε την έκπληξή του για φαινόμενα ακόμα και μπλοκαρίσματα των πίσω τροχών, και οι δύο W13 γλιστρούσαν και ήταν ασταθείς σχεδόν σε κάθε στροφή.

Παρότι η Mercedes βρήκε λύσεις για τη θέρμανση των ελαστικών της στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης, το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί και για τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος ξεκίνησε ως φαβορί μετά τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να κρατήσει στους δύο γρήγορους γύρους του στο Q3 τα ελαστικά του στο ιδανικό παράθυρο θερμικής λειτουργίας.

Το πέτυχε ο Κάρλος Σάινθ, ωστόσο, που συνεχίζει να αποδεικνύει πόσο στα μέτρα του έχει φέρει τη Ferrari F1-75 μετά την πολ ποζίσιον και τη νίκη του στο Σίλβερστοουν. Και, με δεδομένη την ταχύτητα του Ισπανού, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί η εν δυνάμει μάχη για τη νίκη μεταξύ των δύο οδηγών της Scuderia, αν υποθέσουμε ότι η διαχείριση των ελαστικών είτε η ταχύτητα της Mercedes W13 σε συνθήκες αγώνες δεν θα επιτρέψει στον Άγγλο να μείνει στη μάχη αυτήν.

Σε αντίθεση με τον Ράσελ, ο Λιούις Χάμιλτον δεν κατάφερε να βελτιώσει πολλά στον δεύτερο γρήγορό του γύρο στο Q3 και θα εκκινήσει από την 7η θέση, πίσω από τη McLaren του Λάντο Νόρις και τις δύο Alpine των Εστεμπάν Οκόν και Φερνάντο Αλόνσο, στην εξαιρετικά αμφίρροπή μάχη των ομάδων μέσης δυναμικής στην Ουγγαρία.

Κατά τα άλλα, στο Q2 δεν είχαμε εκπλήξεις πέραν του αποκλεισμού του Πέρεζ, εκτός κι αν θεωρήσει κανείς έκπληξη ότι οι βαρέως αναβαθμισμένες Alpha Tauri (από τον προηγούμενο αγώνα) και Haas (στη Βουδαπέστη) έμειναν εκτός δεκάδας και μακριά από την προαναφερθεία μάχη των ομάδων μέσης δυναμικής.

Ο πιο ηχηρός αποκλεισμός του Q1 ήταν του Σεμπάστιαν Φέτελ, που προφανώς αντιμετώπιζε προβλήματα μετά την έξοδο και -ελαφριά- πρόσκρουση στις μπαριέρες στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, που έβαλε σε αγώνα δρόμου τους μηχανικούς της Aston Martin να επιδιορθώσουν την AMR22 για τις δοκιμές κατάταξης.

πηγή: sport24.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Formula 1, GP Γαλλίας: Έβδομη pole position για τον Λεκλέρ με τη βοήθεια του Σάινθ, δεύτερος ο Φερστάπεν

Απίστευτο βίντεο με οδηγό μηχανής: Του πάτησε το κεφάλι λεωφορείο, αλλά τον έσωσε το κράνος (vid)

 

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας