Live:
Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ
Λίγα λεπτά μετά τις 2.00 το μεσημέρι της Παρασκευής ο δημοσιογράφος και εκδότης της εφημερίδος μας, Πέτρος Κουσουλός, αναχωρούσε από το Α.Τ. Αμπελοκήπων μετά την εισαγγελική εντολή να αφεθεί ελεύθερος. Είχε προηγηθεί μέσω ψευδής μήνυσης-παρωδίας η απόπειρα φίμωσής του από τη Ρούλα Πισπιρίγκου, κατηγορουμένη για τις δολοφονίες των τριών παιδιών της, αλλά και από το περιβάλλον της. Επιδιδόμενοι σε ακόμη ένα ρεσιτάλ θράσους η κατηγορουμένη, οι οικείοι της και οι συμβουλάτορές τους απέδειξαν το αδίστακτο του χαρακτήρα τους, που είναι άκρως δηλωτικό του υποβάθρου και της προσωπικότητάς τους. Το ευτυχές της υπόθεσης είναι ότι το βασικό μέρος του επεισοδίου της Παρασκευής εκτυλίχθηκε ζωντανά, μπροστά στις κάμερες, και άρα δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Είναι προφανές ότι δεν αφορά μόνο τον Πέτρο Κουσουλό και την «Μ», αλλά μας αφορά όλους. Αφορά προεχόντως την ελεύθερη και ανεξάρτητη δημοσιογραφία, η οποία αποτελεί εχέγγυο και βασικό προπύργιο της δημοκρατίας.
«Αγία οικογένεια»
Από νωρίς το πρωί της Παρασκευής ο Πέτρος Κουσουλός βρέθηκε στο ΜΟΔ Αθηνών προκειμένου να παρακολουθήσει και να καλύψει την έναρξη της δίκης για τις δολοφονίες -σύμφωνα με το κατηγορητήριο- της Μαλένας και της Ίριδας. Λίγο μετά τις 11 το πρωί, ενώ βρισκόταν στον «αέρα» της τηλεοπτικής εκπομπής του Γιώργου Λιάγκα στον ΑΝΤ1 μεταφέροντας δημοσιογραφικές πληροφορίες, δέχτηκε την απρόκλητη, αήθη, λεκτική επίθεση μέσω προσβολών και απειλών από τη μητέρα της κατηγορουμένης, την αδελφή της και έναν άγνωστο στον δημοσιογράφο άνδρα, ο οποίος αποκαλύφθηκε ότι είναι θείος της. Τα τρία συγκεκριμένα πρόσωπα κατευθύνθηκαν εναντίον του φωνάζοντας, υβρίζοντας και κινώντας τα χέρια τους σε εκδήλωση επιθετικής και απαξιωτικής συμπεριφοράς εναντίον του. Όπως προκύπτει από τα όσα κατέγραψαν οι τηλεοπτικές κάμερες σε ζωντανή σύνδεση, στα οποία εντάσσεται και η διόλου τυχαία φράση «είναι δικά μας τα παιδιά», αυτή η κίνησή τους δεν ήταν αυθόρμητη! Αντιθέτως ήταν συντονισμένη, συντεταγμένη και μεθοδευμένη, και απώτερος στόχος «όποιου» συνέλαβε την ιδέα υλοποίησής της ήταν ο εκδότης της «Μ» να χάσει την ψυχραιμία του, να ανταπαντήσει στις σοκαριστικές ύβρεις, προσβολές και απειλές, και να συρθεί στο χαμηλότατο επίπεδο συμπεριφοράς που εκδηλώθηκε μπροστά στα έκπληκτα μάτια του τηλεοπτικού κοινού και δεκάδων δημοσιογράφων και τεχνικών.
Η ακραία λεκτική επίθεση και ο on air προπηλακισμός του Κουσουλού διήρκεσε περί τα επτά λεπτά, όταν οι φερόμενοι ως «εξαγριωμένοι» συγγενείς της Πισπιρίγκου απομακρύνθηκαν χάρη στην παρέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων. Ο δημοσιογράφος συνέχισε το ρεπορτάζ του και κατήγγειλε στον τηλεοπτικό αέρα όλα όσα βίωσε και απόλαυσε το φιλοθέαμον κοινό. Ο πρώτος στόχος της Πισπιρίγκου είχε πέσει στο κενό.
Ψευδής μήνυση
Όταν λοιπόν κανένας από τους μεγάλους στόχους του σχεδίου της «πλευράς Πισπιρίγκου» δεν επιτεύχθηκε, η κατηγορουμένη σε εκδήλωση και απόδειξη του απεριόριστου θράσους της και της άνευ φραγμών συμπεριφοράς της δεν δίστασε να μηνύσει τον δημοσιογράφο επικαλούμενη ότι την «εξύβρισε», διότι δήθεν έβαλε το δάχτυλό του στο μέτωπό του και χαμογέλασε! Για την ακρίβεια όταν κατόπιν παρότρυνσης των αστυνομικών Αρχών, που ήθελαν να καταγράψουν σε αναφορά την αήθη επίθεση σε βάρος του Κουσουλού, ο δημοσιογράφος κλήθηκε εντός του δικαστηρίου να παραδώσει την ταυτότητά του (κάτι που ζητήθηκε και από τον θείο, την αδελφή και τη μητέρα της κατηγορουμένης), η Πισπιρίγκου προχώρησε στο plan Β! Ποιο ήταν αυτό; Η υποβολή σε βάρος του Πέτρου Κουσουλού μιας εντελώς αόριστης, αναληθούς και εξόφθαλμα αβάσιμης μήνυσης, την οποία θα απέκρουε ευχερώς ακόμη και πρωτοετής φοιτητής της Νομικής. Είναι ενδεικτικό ότι, όπως προκύπτει από πλείστες όσες μαρτυρίες προσώπων που βρίσκονταν εντός και εκτός της δικαστικής αίθουσας, με το που πληροφορήθηκε το γεγονός ότι οι αστυνομικοί ζητούσαν τις ταυτότητες των συγγενών της και αντίκρισε τον Κουσουλό, άρχισε να φωνάζει σε έξαλλη κατάσταση επιδιδόμενη σε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας: «Πάνω στα παιδιά μου έχεις κάνει καριέρα, που τα είχα στο νεκροκρέβατο, και θα έρθει εδώ να μου κουνήσει το δάχτυλο; Και έχει και τρία παιδιά το παλιόπαιδο. Συλλάβετέ τον!». Από την πλευρά του ο τέταρτος κατά σειρά συνήγορος υπεράσπισης της κατηγορουμένης, Αλέξης Κούγιας, απευθυνόμενος στους εμβρόντητους αστυνομικούς είπε «κρατήστε τον! Μη φύγει! Υποβάλλει μήνυση η κατηγορουμένη για εξύβριση και απειλή! Να συλληφθεί τώρα!». Είναι ενδεικτικό ότι ο δημοσιογράφος πληροφορήθηκε για τη συγκεκριμένη κίνηση της Πισπιρίγκου ευρισκόμενος απομονωμένος, για ευνόητους λόγους, σε ειδικό χώρο των δικαστηρίων, όταν του ανακοινώθηκε ότι έπρεπε να προσαχθεί στο Α.Τ. Αμπελοκήπων, όπως και τελικά συνέβη. Στο αστυνομικό τμήμα παρέμεινε για δύο και πλέον ώρες και μετά από εντολή εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος.
Προσωπικότητα
Η συγκεκριμένη ενέργεια της κατηγορουμένης αποκάλυψε -για άλλη μία φορά- το υπόβαθρο της προσωπικότητας της ίδιας αλλά και του περίγυρού της και κυρίως την απουσία κάθε είδους φραγμού στην αδίστακτη προσπάθειά της να συσκοτίσει την αλήθεια και να αφανίσει όποιον παλεύει να τη βγάλει στο φως. Όπως είναι ευνόητο, τα όσα έλαβαν χώρα την Παρασκευή ανέδειξαν τον εντονότατο κίνδυνο τον οποίο διατρέχει όχι μόνο ο Κουσουλός, αλλά και μέλη του προσωπικού και του επαγγελματικού περιβάλλοντός του, και ευλόγως προκάλεσαν την άμεση παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ που αντέδρασε σθεναρά σε αυτή τη σοκαριστική σε βάρος του επίθεση, για την οποία θα ασκηθούν όλα τα δικαιώματά του κατά παντός κατά νόμον υπευθύνου, όπως ο ίδιος αποκάλυψε μετά το τέλος «της περιπέτειάς του».
Οι 930 λέξεις φραστικής βίας αδελφής, μητέρας και θείου Τζόνι on air – Οι απίστευτες απειλές από το σόι της Πισπιρίγκου
Επί πέντε και πλέον λεπτά η μητέρα, η αδελφή και ο θείος της Ρούλας Πισπιρίγκου καθύβριζαν και απειλούσαν παρουσία δημοσιογράφων, τεχνικών αλλά και αστυνομικών, και μάλιστα σε ζωντανή σύνδεση, τον εκδότη της «Μ», Πέτρο Κουσουλό. Αντί άλλου σχολίου η εφημερίδα μας παραθέτει αυτούσιες και τις 930 λέξεις της απίστευτης λεκτικής επίθεσης η οποία καθρεπτίζει το ποιόν των πρωταγωνιστών της, οι οποίοι υποτίθεται ότι κόπτονται για την αλήθεια και τη δικαίωση της Μαλένας, της Ίριδας και της Τζωρτζίνας.