Live:
Διακοπές ρεύματος ΔΕΔΔΗΕ: Όπως αναφέρει ο κανονισμός του ΔΕΔΔΗΕ, η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν. Οι πολίτες που ήρθαν αντιμέτωποι με διακοπές στην ηλεκτροδότηση και υπέστησαν ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές τους μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 ο κ. Σκρέκας ανέφερε συγκεκριμένα ότι για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα για να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν τη ζημιά. Eπίσης, είπε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες. Η διαδικασία γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ.
Μέχρι σήμερα η αποζημίωση αυτού του είδους δινόταν μόνο στην περίπτωση που κοβόταν ο ουδέτερος αγωγός κι όχι αν απλά είχε κοπεί ένα καλώδιο.
Στην επιλογή κατηγορία αιτήματος επιλέγουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις». O ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως σύμφωνα με τον κανονισμό η αίτηση πρέπει να υποβληθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Ο καταναλωτής που κάνει αίτηση για αποζημίωση θα πρέπει επιπλέον:
Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.
Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης