21:10 Πέμπτη 23 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

Δοκιμή Ford Puma MHEV 155 ST-Line X-powershift: Το αυτόματο κιβώτιο (πλέον) κάνει τη διαφορά

Δοκιμή Ford Puma MHEV 155 ST-Line X-powershift: Το αυτόματο  κιβώτιο (πλέον) κάνει τη διαφορά

Ford Puma MHEV 155 ST-Line X-powershift. Συνδυάζει εξαιρετική οδική συμπεριφορά, εντυπωσιακή εμφάνιση και καλό εξοπλισμό!

H Ford έχει καταφέρει με το Puma να έχει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα οδηγικά αυτοκίνητα στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Αυτό που έλειπε μέχρι και τα μέσα της προηγούμενης χρονιάς ήταν το αυτόματο κιβώτιο, που έρχεται να ολοκληρώσει το πακέτο και να κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις ακόμη πιο άνετες. Η ήπια υβριδική έκδοση αποτελείται από τον 1.000άρη turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα της Ford, αλλά και μία μίζα εναλλάκτη που βοηθά τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 155 ίππους και η ροπή τα 22 κιλά ροπής.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και συνεργάζεται άρτια με τον κινητήρα χαρίζοντας και αξιόλογες επιδόσεις με τα 0-100 να ολοκληρώνονται σε 9 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 7,5 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 127 γραμμάρια CO2/χλμ. Η κύλιση της έκδοσης ST-Line Χ είναι αρκετά καλή. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή, αλλά δεν ταλαιπωρεί τους επιβάτες, και η ηχομόνωση υψηλή για την κατηγορία.

Στον δρόμο το Puma συνεχίζει να ξεχωρίζει. Το τιμόνι είναι από τα καλύτερα σε πληροφορία της αγοράς και το πλαίσιο εξασφαλίζει παραπάνω από αρκετό κράτημα στις στροφές. Το σύνολο είναι ευχάριστο και το κιβώτιο δείχνει να δένει αρκετά καλά με τον ροπάτο κινητήρα. Στη ρύθμιση σπορ, δε, η χαρτογράφηση αλλάζει και οι αλλαγές αλλά και η απόκριση του γκαζιού γίνονται πιο άμεσες.

Εντός πόλης το αυτόματο κιβώτιο κάνει ευκολότερη τη συμβίωση με το αυτοκίνητο. Στο ταξίδι, το acc αλλά και η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας αυξάνουν την ασφάλεια σε μεγάλες αποστάσεις, με την κατανάλωση να διατηρείται εύκολα κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ.

Εκτός δρόμου, παρά την ύπαρξη των προγραμμάτων για διαφορετικά εδάφη, η κίνηση αποκλειστικά στον εμπρός άξονα βάζει το όριο σχετικά χαμηλά, όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Καμπίνα

Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει σύγχρονη. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και η οθόνη πολυμέσων παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες και έχουν εύκολα μενού αλλά και αρκετά γρήγορη απόκριση. Τα υλικά είναι ποιοτικά και η πρακτικότητα αρκετά υψηλή. Οι χώροι είναι καλοί, χωρίς να είναι κορυφαίοι, με τους πίσω να ζητάνε το κάτι παραπάνω. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 401 λίτρα και διατηρεί τον έξυπνο αποθηκευτικό χώρο στη θέση της ρεζέρβας για λερωμένα αντικείμενα.

Το Puma είναι ένα αρκετά καλοσχεδιασμένο Β SUV. Συνδυάζει εξαιρετική οδική συμπεριφορά, εντυπωσιακή εμφάνιση και καλό εξοπλισμό, με το αυτόματο κιβώτιο Powershift να ολοκληρώνει το πακέτο. Η τιμή του βέβαια είναι κάπως τσιμπημένη και ξεκινάει από τα 32.965 ευρώ για την έκδοση με τους 155 ίππους.

Puma Puma Puma Puma Puma

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Hyundai Santa Fe Hybrid: Άνεση και πολυτέλεια!

Δοκιμή Grandland PHEV: Πλήρες και άνετο plug in υβριδικό από την Opel

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

    

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας