18:44 Κυριακή 5 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

«Καλοί Πειρατές Μυκόνου»: Επιχείρηση «Ποσειδών» απέναντι στην επιχείρηση «Τρίαινα»

«Καλοί Πειρατές Μυκόνου»: Επιχείρηση «Ποσειδών» απέναντι στην επιχείρηση «Τρίαινα»

Του Αναστάσιου Ε. Δαφνή

Σε κείμενο – κάλεσμα προς τους φορείς του νησιού, αναφέρουν πως η επιχείρηση «τρίαινα» της ΑΑΔΕ, είχε πενιχρά αποτελέσματα και ο μόνος σκοπός της ήταν να στηθεί ένα «φτηνό λαϊκιστικό show», για να «μαζέψει views και likes για πολιτικούς λόγους ενόψει ανασχηματισμού».

Στην ανάγκη να εκπονηθεί μια καμπάνια θετικής επικοινωνίας για τη Μύκονο στέκεται η ομάδα ακτιβιστών «Καλοί Πειρατές», στον απόηχο των δημοσιευμάτων για τις φορολογικές παραβάσεις στο νησί.

Σε κείμενο – κάλεσμα προς τους φορείς του νησιού, αναφέρουν πως η επιχείρηση «τρίαινα» της ΑΑΔΕ, είχε πενιχρά αποτελέσματα και ο μόνος σκοπός της ήταν να στηθεί ένα «φτηνό λαϊκιστικό show», για να «μαζέψει views και likes για πολιτικούς λόγους ενόψει ανασχηματισμού».

«Η αρνητική δημοσιότητα που προκλήθηκε για το Νησί μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό μας θύμισε κάτι από τις άστοχες δηλώσεις Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, τότε που κακολογούσαν την Ελληνική Οικονομία πριν την παραδώσουν στο ΔΝΤ. Είναι γνωστό πως οποιαδήποτε είδηση περιλαμβάνει τη μαγική λέξη «Μύκονος», εξακοντίζει τηλεθεάσεις, ακροαματικότητες, views και likes. Ειδικά αν είναι αρνητική», σημειώνουν.

Ένα μέρος από το κείμενο – κάλεσμα:

Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας, το ιστορικότερο μουσείο της Χώρας μας, υποδέχεται κάθε χρόνο περίπου μισό εκατομμύριο επισκέπτες. (Το 2017 έκανε ρεκόρ φθάνοντας τους 545.565).

Το πιο διάσημο έκθεμά του είναι το ορειχάλκινο άγαλμα του Ποσειδώνα, το οποίο δεσπόζει στο χώρο με τα 2μέτρα και 10 εκατοστά του και κατασκευάστηκε το 460 π.Χ. Βρέθηκε κοντά στο Ακρωτήριο Αρτεμίσιο στη Βόρεια Εύβοια το 1928, δηλαδή πριν από 90 χρόνια ακριβώς. Στο δεξί του χέρι φαίνεται να κρατάει μια τρίαινα.

Λέμε «φαίνεται» γιατί εικάζουμε πως είναι του Ποσειδώνα μια και βρέθηκε στη θάλασσα. Αν ήταν του Δία, τότε μάλλον θα κρατούσε κεραυνό, αλλά η τεχνική της βολής, η φορά των χεριών και η στάση του σώματος με τον έντονο διασκελισμό, παραπέμπουν στον Βασιλιά της θάλασσας και το πιο επικίνδυνο από τα όπλα του. Δυστυχώς, η τρίαινα αυτού του Ποσειδώνα δεν βρέθηκε ποτέ. Μια άλλη τρίαινα όμως εμφανίστηκε ξαφνικά προ ημερών και μας απασχολεί σήμερα. Τη Μύκονο, το διασημότερο νησί της Μεσογείου, επισκέπτονται κάθε χρόνο περίπου 2 εκατομμύρια τουρίστες.

Διπλάσιοι από το Μουσείο της Ακρόπολης και τετραπλάσιοι από το Αρχαιολογικό, που φιλοξενεί τον Ποσειδώνα. Μεταξύ αυτών που μας επισκέφθηκαν φέτος -μάλλον με άγριες διαθέσεις- ήταν και στελέχη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) και της Οικονομικής Αστυνομίας. Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής τους διέταξε να διενεργήσουν «στοχευμένους φορολογικούς ελέγχους».

Ονόμασαν μάλιστα -προφανώς για επικοινωνιακούς λόγους- την επιχείρησή τους «ΤΡΙΑΙΝΑ». Η «ΤΡΙΑΙΝΑ λοιπόν της ΑΑΔΕ βρέθηκε στη Μύκονο αυτές τις ημέρες και πιο συγκεκριμένα την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου. Στην κορύφωση της 2 τουριστικής σεζόν, της «high season», όπως την αποκαλούν οι ξενοδόχοι, σχεδόν πέντε ντουζίνες ράμπο της Εφορίας εξόρμησαν στο Νησί των Ανέμων, ελπίζοντας να περάσουν στο Πανελλήνιο ένα μήνυμα νομιμότητας, συνοδευόμενο από μικρότερα μηνύματα κατά της φοροαποφυγής και της φοροδιαφυγής. Κατά τους ντόπιους, εργαζόμενους και επιχειρηματίες, έστησαν ένα φθηνό λαϊκίστικο show, που μόνο σκοπό είχε να μαζέψει views και likes για πολιτικούς λόγους ενόψει ανασχηματισμού.

Τα αποτελέσματα της επιχείρησης με το βαρύγδουπο τίτλο ήταν μάλλον πενιχρά… Αν κρίνουμε από αυτά που ανακοινώθηκαν, επιβλήθηκαν σε ελάχιστες επιχειρήσεις συνολικά πρόστιμα αξίας μερικών χιλιάδων ευρώ.

Δηλαδή, για κάθε ελεγκτή πιθανότατα αντιστοιχεί ποσό μερικών εκατοντάδων ευρώ, ενώ η «επιδρομή» μαζί με τη διαμονή και τη μεταφορά του «λόχου», κόστισε minimum ένα μέσο μηνιαίο μισθό ανά ελεγκτή, χωρίς να ενημερώσει κανείς κανέναν για τα πραγματικά αποτελέσματα, παρά μόνο για τις προθέσεις.

Γιατί αν η ΤΡΙΑΙΝΑ εξαπολύθηκε για να πιαστεί η πολυεθνική Louis Vuitton με 2 POS συνδεδεμένα με ελβετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς… (!), (όπως άλλωστε έκανε και στο κεντρικό κατάστημα στην οδό Βουκουρεστίου στην Αθήνα), τότε αυτό μάλλον εντυπωσιοθηρεία ονομάζεται και τίποτε άλλο. Το Ελληνικό Δημόσιο είναι πιθανό να μπήκε και μέσα από όλο αυτό το κακοστημένο «έργο». Η αρνητική δημοσιότητα που προκλήθηκε για το Νησί μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό μας θύμισε κάτι από τις άστοχες δηλώσεις Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, τότε που κακολογούσαν την Ελληνική Οικονομία πριν την παραδώσουν στο ΔΝΤ. Είναι γνωστό πως οποιαδήποτε είδηση περιλαμβάνει τη μαγική λέξη «Μύκονος», εξακοντίζει τηλεθεάσεις, ακροαματικότητες, views και likes. Ειδικά αν είναι αρνητική.

Αυτό φαίνεται πως είχαν στο μυαλό τους οι εμπνευστές της επιχείρησης, ίσως γιατί απέβλεπαν περισσότερο στη δημοσιότητα παρά στα δημόσια έσοδα… Σκεπτόμενοι λοιπόν όλα τα παραπάνω, όλοι εμείς, νέοι εργαζόμενοι, νέοι επιχειρούντες, νέοι επισκέπτες, αλλά και απλοί πολίτες του νησιού, αποφασίσαμε να «εξαπολύσουμε» μια άλλη «επιχείρηση» διαρκείας, μια αντεπίθεση, μια θετική καμπάνια επικοινωνίας, την οποία καλούμε να την «προσυπογράψουν» οι περισσότεροι δυνατοί σύλλογοι και φορείς που ζουν και δρουν στο Νησί μας. Και 3 μάλιστα τους προτείνουμε να το κάνουν τουλάχιστον τώρα το καλοκαίρι σιωπηρά, γιατί αλλιώς θα στοχοποιηθούν περαιτέρω…

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας