1:14 Σάββατο 27 Απριλίου 2024
eReportaz

Live:

Kάτι... τρέχει µε το ΚΤΕΟ!

Kάτι... τρέχει µε το ΚΤΕΟ!

Τα στοιχεία ότι ελάχιστα οχήματα από τα εκατομμύρια που περνούν από ελέγχους ΚΤΕΟ σε όλη τη χώρα «κόβονται» έχουν θορυβήσει ανθρώπους στο υπουργείο Μεταφορών που κοιτούν αν όντως όποιο όχημα μπαίνει σε ΚΤΕΟ εγκρίνεται η κυκλοφορία του ή αν είναι άλλοι οι λόγοι για τους οποίους «κόπηκαν» μόλις 15 αυτοκίνητα από 1.940.000 που ελέγχθηκαν το 2019.

Toυ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΕΡΙΒΟΛΑΡΗ
Από τα 1.940.000 που ελέγχθηκαν κόπηκαν µόνο τα 15! Ενεργοποιήθηκαν οι ελεγκτικοί µηχανισµοί του υπουργείου Μεταφορών. Τι συνέβη µε τα ταξί.
Tα στοιχεία

Ας δούμε, όμως, πρώτα τα στοιχεία. Από τα 15 οχήματα που «κόπηκαν», το ένα είναι φορτηγό και όλα τα άλλα Ιδιωτικής Χρήσης, ενώ δεν υπάρχει ανάμεσά τους κανένα ταξί. Αν, όμως, γυρίσουμε τον χρόνο πίσω φαίνεται ότι τα αυτοκίνητα που δεν περνούσαν τον έλεγχο, ήταν πιο πολλά. Συγκεκριμένα, το 2018 «κόπηκαν» 158 οχήματα, το 2017 45, το 2016 46 και το 2015 68. Το ερώτημα που τίθεται είναι, οι Έλληνες παρά την κρίση έχουν ανανεώσει τον στόλο των οχημάτων, έτσι ώστε ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ να είναι παιχνιδάκι; Η απάντηση είναι ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Οι λόγοι μπορεί να είναι διαφορετικοί. Για παράδειγμα το 2019 έπρεπε να περάσουν από έλεγχο 2.500.000 οχήματα. ∆ηλαδή, περίπου 600.000 αυτοκίνητα δεν πέρασαν από έλεγχο. Γιατί; ∆ιότι κάποια εξ αυτών όντως ήταν για «κόψιμο» και οι ιδιοκτήτες τους απέφυγαν να τα περάσουν από έλεγχο (συνεπώς κυκλοφορούν παράνομα στους δρόμους), ενώ κάποια δεν κυκλοφορούν, διότι οι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους. Συνεπώς, το υπουργείο Μεταφορών κοιτάζει πώς ενημερώνεται η βάση δεδομένων της χώρας για τα οχήματα και κατόπιν θα δει αν το σύστημα έχει… τρύπες που πρέπει να ρυθμιστεί με νομοθετική πρωτοβουλία.

Οι υπηρεσίες

Σίγουρα, πάντως, οι υπηρεσίες του υπουργείου, οι οποίες να σημειωθεί ότι είναι υπεύθυνες για το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας των ιδιωτικών ΚΤΕΟ και όχι για να ελέγχουν πώς αυτά λειτουργούν, θα ερευνήσουν περαιτέρω το θέμα των ταξί.

Κανένα ταξί δεν «κόπηκε» στους ελέγχους του 2019. Συνολικά πέρασαν από έλεγχο 27.621 ταξί και δεν βρέθηκε ούτε ένα που να παρουσιάζει ελλείψεις και θα έπρεπε πρώτα να επιδιορθωθεί, ώστε κατόπιν να ξαναπεράσει από έλεγχο και μετά να κυκλοφορήσει στους δρόμους. Αυτό δεν είναι τωρινό φαινόμενο.

Το 2018 σε όλα τα ΚΤΕΟ της χώρας είχε «κοπεί» ένα όχημα ταξί, το 2017 είχαν «κοπεί» δύο, το 2016 συνολικά τέσσερα και το 2015 πάλι δύο. Και όλα αυτά ενώ ανεβαίνει κάθε χρόνο ο αριθμός των οχημάτων που περνούν από έλεγχο, δηλαδή, παλιώνει ο στόλος και θα πρέπει να γίνεται πιο συχνά ο έλεγχος, ο οποίος φυσικά δεν υφίσταται για τα καινούργια οχήματα.

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

     

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας