12:13 Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
eReportaz

Live:

Πάτρα: «Η Ρούλα προκαλούσε ταραχές όπου πήγαινε»

Πάτρα:  «Η Ρούλα προκαλούσε ταραχές όπου πήγαινε»

Πάτρα: Ο νεαρός τραγουδιστής Νικόλας Λάππας, συνάδελφος του Μάνου Δασκαλάκη μιλά στη «Μ» για όσα γνωρίζει για την οικογένεια και όσα ακούγονται στην κλειστή κοινωνία της πόλης σε μια συνέντευξη-ποταμό

-«Η Πισπιρίγκου κυκλοφορούσε με κόκκινα μαλλιά μετά τη συνέντευξη που είχε δώσει με τον Μάνο…»

«Την έβριζαν στον δρόμο. Της έλεγαν: «Τι έκανες στα παιδιά; Τα σκότωσες, φόνισσα»

«Δεν φαίνονταν ότι είχαν χάσει παιδιά. Ήταν «καλοπερασάκηδες…»

«Ο κόσμος λέει ότι έπαιρναν τα χρήματα της Κούτρα, δεν της έδιναν αυτά που έπρεπε, ουσιαστικά την άφησαν να πεθάνει…»

 

Του ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑΚΗ

Για πρώτη φορά από τότε που η υπόθεση με τα τρία δολοφονημένα παιδιά στην Πάτρα τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας διεθνώς, ένας άνθρωπος μιλά επώνυμα, με τόσο σκληρή γλώσσα, για τη Ρούλα Πισπιρίγκου και τον Μάνο Δασκαλάκη.
Ο λόγος για τον νεαρό τραγουδιστή Νικόλα Λάππα, ο οποίος εργαζόταν στον ίδιο χώρο με τον Δασκαλάκη. Ο ίδιος μένει κοντά στο σπίτι της οδού Μπιζανίου και γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις όσον αφορά το ζευγάρι με τα νεκρά αγγελούδια. Ο νεαρός καλλιτέχνης είπε ότι η ιστορία αυτή πλήγωσε πολύ τους κατοίκους της Πάτρας.

Ο τραγουδιστής Νικόλας Λάππας

Ο ίδιος επισήμανε ότι η κατηγορουμένη είχε τη φήμη ενός ιδιαίτερα δύστροπου ανθρώπου: «Τη Ρούλα Πισπιρίγκου θα την χαρακτήριζα ως έναν άνθρωπο που σίγουρα κάτι δεν πάει καλά μ’ αυτόν. Είναι μία προσωπικότητα πολύ έντονη, την βλέπεις και την θυμάσαι. Προκαλούσε ταραχές όπου πήγαινε, με την αρνητική έννοια. Πάντα δημιουργούσε ένα πρόβλημα στο μαγαζί που βρισκόταν, από μία καφετέρια μέχρι ένα μπαράκι και μία ταβέρνα: “Θα φωνάξω τον τάδε, θα σου κλείσω το μαγαζί και κάτι τέτοια”», συμπλήρωσε ο νεαρός τραγουδιστής.

Πισπιρίγκου

Ρούλα Πισπιρίγκου

«Την απέφευγαν»
Όπως περιγράφει στην «Μ» ο Νικόλας Λάππας, κάτοικοι της Πάτρας, μετά την ευρεία δημοσιότητα που πήρε η υπόθεση με τα τρία νεκρά παιδιά, αποδοκίμαζαν δημόσια την 33χρονη: «Ήταν ένα πρόσωπο το οποίο αποφεύγαμε. Η οικογένεια της Ρούλας και η ίδια κυκλοφορούσαν για ένα διάστημα πάρα πολύ λίγο, καθώς άνθρωποι στον δρόμο την έβριζαν: “Τα σκότωσες και δεν ντρέπεσαι”. Και βρισίδια. Και πολύ καλά της λέγανε κιόλας», τόνισε.

 

«Κόκκινα μαλλιά»
Εντύπωση προκαλεί η περιγραφή του ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου, μετά τη συνέντευξη που παραχώρησε μαζί με τον Μάνο Δασκαλάκη στο STAR, κυκλοφορούσε με κόκκινη περούκα για να μην την καταλάβουν: «Φορούσε μια περούκα με κόκκινα μαλλιά για να μην την αναγνωρίζουν. Εμείς στη γειτονιά όμως ξέραμε πολύ καλά ποια είναι».

Η Ρούλα Πισπιρίγκου με κόκκινα μαλλιά


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάτρα: “Αν δω ξανά την κυρία αυτή με κόκκινη περούκα θα την αναγνωρίσω, πιστεύω ότι ήταν η Ρούλα…” – Η διαδρομή της κεταμίνης

Πάτρα – Γιατί απορρίφθηκε το αίτημα για συνένωση των δικογραφιών που αφορούν τους θανάτους των παιδιών

 

«Να σου πεθάνει»
Όπως λέει ο νεαρός καλλιτέχνης, η Πισπιρίγκου έκανε έντονες σκηνές ζηλοτυπίας στον σύζυγό της. Αναφέρθηκε μάλιστα σε μια συνάντηση που είχε λίγο πριν από το καλοκαίρι, λόγω δουλειάς, με μία πρώην σύντροφο του Δασκαλάκη. Η γυναίκα του εκμυστηρεύτηκε ότι ήταν έγκυος από τον Μάνο Δασκαλάκη και αναγκάστηκε να το ρίξει: «Αυτό συνέβη όταν ο Μάνος είχε αρχίσει τη σχέση του με τη Ρούλα Πισπιρίγκου. Μας είχε πει ότι είχαν βρεθεί τότε με τη Ρούλα. Της έσπρωχνε την κοιλιά να της πέσει το παιδί. “Να σου πεθάνει. Ο Μάνος είναι δικός μου” της έλεγε. Tον ήθελε παθολογικά. Δεν ξέρω τι υπήρχε πίσω από αυτό. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ήταν μόνο ένας έρωτας. Με τόσα πολλά προβλήματα πάνω σε αυτό. Υπάρχει η εκτίμηση ότι όσα έγιναν συνέβησαν επειδή ο Μάνος σηκώθηκε και έφυγε. Δεν ήταν καλά η Ρούλα…» συμπλήρωσε.

 

Οι χαροκαμένοι γονείς σε “προχωρημένο” γυμναστήριο τρεις μήνες μετά τον θάνατο της Μαλένας

 

«Ξόδευαν χρήματα»
Τον ρωτήσαμε πώς συμπεριφερόταν δημόσια το ζεύγος Δασκαλάκη – Πισπιρίγκου μετά τους θανάτους των τριών παιδιών τους. Όπως μας είπε, η οικογένεια αυτή έδινε την εντύπωση ότι είχε χρήματα να ξοδεύει: «Αυτό που στην πραγματικότητα ισχύει είναι ότι ήταν καλοπερασάκηδες. Δεν φαινόταν ότι έχουν χάσει παιδιά για κανέναν λόγο. Ο Μάνος ανέβαζε βίντεο ότι τραγουδάει, ότι περνάει ωραία. Τη Ρούλα δεν την είδα και ιδιαίτερα στενοχωρημένη, διασκέδαζε κανονικά. Δεν είναι δηλαδή ότι πήγε σε ένα μαγαζί και ήταν τραγική φιγούρα μιας μάνας. Δεν φαινόταν να έχει χάσει παιδί. Δεν νομίζω γενικά να την ένοιαζαν τα παιδιά της. Όχι μόνο ο θάνατός τους, γενικά τα παιδιά της. Δεν μας έδειχνε δηλαδή ότι ήταν μία στοργική μάνα. Μην ξεχνάμε ότι άργησε να πάει στην κηδεία της κόρης της γιατί έπινε καφέ στη Ρήγα Φεραίου, πρώτον αυτό και δεύτερον λίγες μέρες μετά που ήταν και Τσικνοπέμπτη, σε μία ταβέρνα λίγο έξω από την Πάτρα τα έσπαγε. Κανονικά… γλέντι», τόνισε.

Οι αδελφές Πισπιρίγκου και ο Μάνος Δασκαλάκης σε χειμερινή εξόρμηση

Ο Μάνος
Ό Νικόλας Λάππας αναφέρθηκε και στον Μάνο Δασκαλάκη, τον οποίο γνώριζε καλύτερα καθώς βρίσκονταν στον ίδιο επαγγελματικό χώρο: «Έχει τύχει να τον συναντήσω σε δικές του εμφανίσεις αλλά και να συνεργαστώ κάποια στιγμή μαζί του. Κατάλαβα περίπου τι άνθρωπος είναι. Από τον τρόπο του, το ύφος που μίλαγε φαινόταν ότι είναι ένας άνθρωπος που είχε πάρα πολύ ανεπτυγμένη τη φιλοδοξία, την αυτοπροβολή του», συμπλήρωσε.
Όπως είπε ο Νικόλας Λάππας, ο Δασκαλάκης δεν έδειχνε ή έλεγε κάτι για τα παιδιά που έχασε: «Εγώ δεν ήξερα τίποτα. Δεν άφηνε να φανεί κάτι. Δεν θα μπορούσε σε μία κουβέντα πριν ξεκινήσει να τραγουδάει να πει κάτι; Τον ένοιαζε μόνο να τραγουδήσει».

 

Ακριβός εξοπλισμός
Αναφερόμενος στον εξοπλισμό που είχε ο Μάνος Δασκαλάκης ο νεαρός καλλιτέχνης επισήμανε:
«Η αλήθεια είναι ότι η μουσική, ειδικά όταν είσαι τραγουδιστής και θες να είσαι καλός σε αυτό, είναι πάρα πολύ ακριβό σπορ. Έναν ακριβό εξοπλισμό τον χρειάζεσαι, όχι γιατί σε κάνει καλύτερο αλλά για να αναδείξει αυτό που εσύ έχεις. Ο Μάνος είχε έναν πάρα πολύ καλό εξοπλισμό. Τώρα τον νοίκιασε, τον αγόρασε, του τον έδωσαν; Δεν το γνωρίζω. Εγώ τον είχα πετύχει με διάφορα μικρόφωνα, έτυχε να τον πετύχω και με μικρόφωνο των 5.000 ευρώ. Μπορεί να το δανείστηκε, για εμένα είναι και το πιο φυσιολογικό», σημείωσε. «Ο Μάνος γενικά έριχνε λεφτά στη δουλειά του, τώρα πού τα έβρισκε, τι έκανε, δεν ξέρω. Πλήρωνε ο ίδιος στο στούντιό του που τραγούδαγε. Ξόδευε χρήματα να βγουν τα τραγούδια, πλήρωνε πάρα πολλές διαφημίσεις, έβαζε ψεύτικες προβολές, τα έκανε αυτά.

Ένα από τα βίντεοκλιπ του Μάνου Δασκαλάκη

 

Αυτό δεν μου το έχουν πει αλλά επειδή η ηλικία μου είναι μόνο τα social media, μπορούμε να ξεχωρίσουμε ποιος έχει πραγματικούς followers, ποιος δεν έχει, ποιος έχει πραγματικά likes και ποιος έχει ψεύτικα. Αν έχεις 15 και 20 χιλιάδες προβολές και είσαι τόσο καλός γιατί δεν έχεις και δουλειά; Δηλαδή ο Μάνος δεν είχε δουλειά στην Πάτρα. Ξεκινούσε σε ένα μαγαζί, μετά από μία δύο βραδιές τέλος. Για ποιον λόγο;» συμπλήρωσε. Ο ίδιος έκανε την εκτίμηση ότι ο Μάνος έπαιρνε 50-100 ευρώ τη βραδιά, γιατί τόσο είναι περίπου το νυχτοκάματο στα μαγαζιά της Πάτρας που τραγουδούσε: «Μιλάμε για κουτουκάκια παρεΐστικα. Είχε από πίσω του μία οικογένεια και παιδιά, πόσα να τους περισσεύουν κιόλας;» συμπλήρωσε.
Τον ρωτήσαμε πώς έβλεπε την ενασχόληση του Μάνου με το τραγούδι: «Δεν ήταν ο καλύτερος τραγουδιστής, δεν ήταν και ο χειρότερος, και δεν είμαι εγώ σε θέση να το κρίνω αυτό. Τον είχα δει να τραγουδάει δύο – τρεις φορές. Προσπάθησε πάρα πολύ έντονα να αναδείξει κάτι το οποίο ίσως δεν είχε και σε αυτό τον βοηθούσε πάρα πολύ η σύζυγός του. Η Ρούλα έστελνε σε δισκογραφικές μηνύματα, σε τραγουδιστές: “Να, αυτός είναι ο Μάνος, έχει φωνή, έχει ταλέντο, έχει σκηνική παρουσία…”, τίποτα από αυτά δεν ισχύει», είπε με νόημα.

 

«Η μάνατζερ»
Ο νεαρός τραγουδιστής ανέφερε ότι η Πισπιρίγκου συστηνόταν ως μάνατζερ του συζύγου της, ενώ και ο πατέρας των τριών δολοφονημένων παιδιών την παρουσίαζε έτσι: «Όταν ερχόταν η Ρούλα, πήγαιναν μαζί με τον Μάνο να χαιρετήσουν όλο τον κόσμο. Αυτή εμφανιζόταν ως μάνατζέρ του», σημείωσε.
Όταν βρέθηκε στην ίδια σκηνή με τον Μάνο είχαν πεθάνει η Μαλένα και η Ίριδα: «Ήταν η περίοδος που τα παιδιά είχαν ‘‘φύγει’’. Τα είχα ακούσει σαν ιατρικά λάθη, αλλά δεν είχε πάρει μεγάλη έκταση το θέμα. Κι όταν έφτασε η στιγμή να μιλήσω με τον Μάνο δεν μου φάνηκε για πατέρας που είχε χάσει δύο παιδιά. Πώς μπορεί; Δεν τον ένοιαζε να πει για τα οικογενειακά του. Η Ρούλα εκείνη την εποχή πήγαινε στα πρώτα τραπέζια και τα έσπαγε», επισήμανε.

 

«Εκμετάλλευση»
Ο Νικόλας Λάππας σε ερώτηση για το τι έχει μάθει όσον αφορά την Ευγενία Κούτρα, σπιτονοικοκυρά του ζεύγους, σχολίασε: «Σίγουρα ήταν μία γυναίκα η οποία ζούσε μόνη της. Μετά τον θάνατό της ο Μάνος χρησιμοποίησε το σπίτι της για τα βίντεό του. Ό,τι βίντεο δημοσίευσε στα social media, τα έβγαλε από το σπίτι της σπιτονοικοκυράς του. Αν δούμε τα βίντεο του που ήταν ερασιτεχνικά τραβηγμένα, έχει εξοπλισμό μέσα, που σημαίνει ότι έχει γίνει μία προεργασία», ανέφερε.
«Δεν ήμουν μέσα στο σπίτι, αλλά άκουσα ότι την εκμεταλλεύονταν. Ειπώθηκε ότι έπαιρναν τα χρήματα της, δεν της έδιναν αυτά που έπρεπε, ουσιαστικά την άφησαν να πεθάνει. Ο κόσμος πιστεύει ότι πίσω από τον θάνατο της σπιτονοικοκυράς κρύβονται πάλι αυτοί οι δύο», τόνισε.

Η ανάρτηση του Μάνου Δασκαλάκη για το βίντεοκλιπ που γύρισε στο σπίτι της Ευγενίας Κούτρα

 

 

*Ο Νικόλας Λάππας γεννήθηκε στην Πάτρα. Σε μικρή ηλικία ξεκίνησε μαθήματα πιάνου και στα δώδεκά του είχε την ευκαιρία να τραγουδά καθώς ο πατέρας του είναι ιδιοκτήτης μουσικής σκηνής. Σε ηλικία 18 ετών υπέγραψε το πρώτο του δισκογραφικό συμβόλαιο.

Η τελευταία του κυκλοφορία είναι το τραγούδι “Έρχεσαι”

Μουσική : Όλγα Μακρή
Στίχοι : Μαρια Κολιού

 

 

Από την “ΜΠΑΜ στο ρεπορτάζ” που κυκλοφορεί

 

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

   

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας