22:55 Δευτέρα 6 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

Για όλα φταίει ο... Χατζηπετρής

Για όλα φταίει ο... Χατζηπετρής

Πέντε νεκροί, δεκάδες τραυματίες, μία τραγωδία χωρίς προηγούμενο και για όλα φταίει ο… Χατζηπετρής. Σε μπαλάκι έχουν μετατραπεί οι ευθύνες και τελικά δεν φταίει κανείς καθώς, η μεν ΔΕΗ είχε ενημερώσει την Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας για τα έργα που θα γίνουν, η δε Αστυνομία είχε ακολουθήσει την τυπική διαδικασία και είχε βάλει τις σημάνσεις που απαιτούνται.

11

Το ereportaz.gr επικοινώνησε με την εκπρόσωπο Τύπου Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας, κα Μελίνα Καλαμπόκα η οποία τόνισε ότι η ΔΕΗ είχε ενημερώσει εγγράφως την Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας και δεν φέρει ευθύνη για το δυστύχημα. «Είχαν δώσει άδεια στον εργολάβο για να εκτελεστούν τα έργα. Έχω στα χέρια μου το χαρτί που λέει ότι η Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας, έχοντας υπόψη το αίτημα μας, είχε γνώση ότι θα γίνει αυτή η διακοπή. Η σήμανση ήταν θέμα της τροχαίας και του εργολάβου του έργου, δηλαδή της Εγνατίας Οδού. Η αστυνομία ήταν απολύτως ενήμερη. Είχε βγάλει και σχετική ανακοίνωση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

22

Η ΔΕΗ ξεπέρασε το χρονικό περιθώριο

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές το αίτημα που υπέβαλε η ΔΕΗ, μέσω της Εγνατίας, περιέγραφε, ότι θα τραβούσαν τρία σύρματα μέσης τάσης, από την μία πλευρά του δρόμου στην άλλη. Μία διαδικασία που θα διαρκούσε τρία λεπτά σύμφωνα με την ενημέρωση της ΔΕΗ. Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι «θα περνούσαν τα σύρματα, θα τέντωναν αυτόματα και θα ανέβαιναν πάνω. Για λόγους ασφαλείας, αντί για τρία δόθηκαν δέκα λεπτά. Η ενημέρωση έγινε εγγράφως, η άδεια δόθηκε εγγράφως σύμφωνα με το αίτημα που έκαναν. Τα έργα θα ξεκινούσαν στις 9:30 το πρωί. Υπήρξε καθυστέρηση στο ξεκίνημα και μέχρι 10:20 που έγινε το δυστύχημα δεν είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες. Αν η ΔΕΗ είχε τελειώσει στα δέκα λεπτά, δεν θα είχε γίνει τίποτα».

αστ

Άνθρωπος που γνωρίζει την υπόθεση, είπε, αναφορικά με την σήμανση που υπήρχε στον δρόμο, ότι «στον δρόμο υπήρχε το βαν της Εγνατίας με το βέλος και σημαιοφόροι συνεπικουρούμενοι από περιπολικό. Όταν είχαν αρχίσει να μαζεύονται αυτοκίνητα και οι εργασίες δεν τελείωναν, η τροχαία προσπάθησε να επιβάλει την άμεση διακοπή της κυκλοφορίας αλλά ήταν αργά. Στο τέλος μάλιστα είχε δοθεί εντολή από τον υπεύθυνο της τροχαίας για υποχρεωτική διακοπή και σύλληψη των υπευθύνων για να δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος καθώς είχε περάσει το χρονικό όριο».

«Η διαδικασία που ακολούθησε η αστυνομία και η τροχαία ήταν η συνηθισμένη σε τέτοια έργα. Έχουν γίνει πολλές φορές παρόμοια έργα, παρόμοιες ολιγόλεπτες διακοπές αλλά ποτέ δεν συνέβη κάτι» εξηγεί η ίδια πηγή ενώ τονίζει ότι χθες ήταν μια κακή συγκυρία λέγοντας ότι οδηγός ,όπως ισχυρίστηκε, προσπαθούσε να φρενάρει χειροκίνητα στην αρχή, μέχρι που έφτασε στην μεγάλη κατηφόρα που δεν είχε φρένα. «Τόσο οι καταθέσεις των σημαιοφόρων όσο και άλλων μαρτύρων συνηγορούν προς την κατεύθυνση αυτή. Αυτή ήταν και η πρώτη εκτίμηση των πραγματογνωμόνων» καταλήγει.

Θέμα της ΔΕΗ και της αστυνομίας

Μιλώντας στον alpha 98,9 με τους Δήμος Βερύκιο και Πέτρο Κουσουλό, ο Νικόλαος Ραχανιώτης, Διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού υποστήριξε ότι οι εργασίες που γίνονταν στο σημείο της τραγωδίας ήταν θέμα της ΔΕΗ και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας.

«Εμείς ενημερωθήκαμε στις 2 Οκτωβρίου από το έγγραφο που απεστάλη από την ΔΕΗ στην αστυνομία το οποίο κοινοποιήθηκε και σε εμάς και αναφερόταν στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα έπρεπε να γίνουν την ημέρα εκτελέσεως του έργου» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «από εμάς ζητήθηκε να παρέχουμε δύο μονάδες άμεσης επέμβασης, δηλαδή τα βανάκια και δύο σημαιοφόρους. Για το κλείσιμο του δρόμου όπως και οποιαδήποτε κυκλοφοριακή ρύθμιση αρμόδια είναι η αστυνομική Διεύθυνση. Όχι η Εγνατία Οδός». Παράλληλα ο κ. Ραχανιώτης είπε ότι και σε άλλες περιπτώσεις που έπρεπε να γίνουν έργα, είχαν ξανακλείσει και τα δύο ρεύματα της Εγνατίας Οδού.

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

      

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας