23:26 Πέμπτη 23 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

Νέο Honda Jazz και Honda Jazz Crosstar: Η επιστροφή των Ιαπώνων!

Νέο Honda Jazz και Honda Jazz Crosstar: Η επιστροφή των Ιαπώνων!

Νέο Honda Jazz και Honda Jazz Crosstar . Στο facelift τονίζονται κυρίως τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου

Στο βολάν ο Γιάννης Αθανασίου

Το Honda Jazz επιστρέφει πιο δυναμικό και πιο αποδοτικό από ποτέ, αφού οι αλλαγές που έχει δεχθεί δεν αφορούν μόνο την αισθητική πλευρά, αλλά και την ουσία. Έτσι, στο υβριδικό Honda Jazz e:HEV θα δούμε σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη με σκοπό πάντοτε τη μέγιστη αποδοτικότητά του.

Η εξωτερική εμφάνιση με τις έντονες οριζόντιες γραμμές παραμένει στην ίδια φιλοσοφία, αλλά στο facelift τονίζονται κυρίως τα σπορ χαρακτηριστικά του, όπως οι καινούργιοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Παράλληλα, ο εξοπλισμός ξεκινά από το εξοπλιστικό πακέτο Elegance, που περιλαμβάνει τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, κάμερα οπισθοπορείας και αναβαθμισμένο εξοπλισμό άνεσης και φτάνει στα 27.500 ευρώ, ενώ συνεχίζει με την πλούσια έκδοση Advance με 29.800 ευρώ. Επίσης έχει προστεθεί η έκδοση Advance Sport στα 31.200 στην κορυφή της γκάμας του Honda Jazz e:HEV. Η Advance Sport περιλαμβάνει αλλαγές στην ανάρτηση, στα αμορτισέρ, τα ελατήρια και τα σινεμπλόκ, ενώ διαθέτει και το πρόγραμμα Sport, το οποίο δίνει πιο σπορ χροιά στην οδήγηση όταν ο οδηγός το επιλέξει. Οι εκδόσεις Advance Sport διατίθενται σε δύο αποκλειστικά χρώματα, στο νέο Urban Grey και το Platinum White.

Για τους πιο περιπετειώδεις προσφέρεται και η έκδοση Jazz e:HEV Crosstar. Τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από το Jazz e:HEV είναι τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι προφυλακτήρες με την κυψελωτή σχεδίαση, ενώ οι ζάντες διατηρούν την προηγούμενη σχεδίασή τους, αλλά πλέον με σκούρο γκρι μεταλλικό φινίρισμα, που τονίζει την αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος. Ο ενδιαφερόμενος θα το βρει αποκλειστικά στην έκδοση Advance και η τιμή του Crosstar ξεκινά από 31.700 ευρώ.

Για τους περιπετειώδεις τα νέα Jazz και Crosstar διατίθενται και με κοτσαδόρο με ικανότητα έλξης έως και 500kg, κατόπιν παραγγελίας.

Το εσωτερικό των ανανεωμένων Jazz και Jazz Crosstar έχει δεχθεί μικρές αλλαγές, αλλά σημαντικές για την ανανέωση και αναβάθμισή του. Κάποιες από αυτές είναι τα νέα υλικά επιφανειών και επιλογές καθισμάτων, που διατηρούν τη μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική και ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία «Yoo no bi» με το εξωτερικό. Στις εκδόσεις Elegance και Advance βλέπουμε μαύρη επένδυση του εσωτερικού με τη χρήση νέου υφάσματος καθισμάτων.

Καμπίνα

Η καμπίνα είναι άνετη, και σε αυτό σημαντικό ρόλο έχει η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα.

Με αυτόν τον τρόπο το Jazz διατηρεί τα πίσω καθίσματα Magic Seats, όπως τα ονομάζει η Honda, που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία. Επιπλέον, διατηρούνται το φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας και το επίπεδο πάτωμα χωρίς σκαλοπάτια για ευκολότερη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων. Ο χώρος αποσκευών του Jazz φτάνει τα 304lt, με τη χωρητικότητα να αυξάνεται στα 1.205lt με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Το ανανεωμένο Jazz δανείστηκε την τεχνολογία από το HR-V, με αποτέλεσμα την… ανανέωση και στο υβριδικό του σύστημα e:HEV.

Η απόδοσή του αυξήθηκε σε 122PS από 109PS και η ροπή του είναι στα 253Nm. Αυτό επιτεύχθηκε λόγω της αύξησης ισχύος κατά 14PS (10kW) του ηλεκτροκινητήρα, αγγίζοντας έτσι συνολικά τους 122PS, ενώ αυξήθηκε και η ισχύς του θερμικού κινητήρα στα 107PS από τα 97PS του προκατόχου.

Η αποδοτικότητα του συστήματος e:HEV παραμένει στο προηγούμενο επίπεδο, δηλαδή 102gr/km εκπομπές CO2 και 4,5lt/100km μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον κατασκευαστή για το Jazz e:HEV, ενώ παρόμοια νούμερα βλέπουμε και στην έκδοση Crosstar, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 108gr/km και την κατανάλωση 4,8lt/100km, ενώ στην έκδοση Advance Sport τα νούμερα είναι 108gr/km και 4,6lt/100km για τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση αντίστοιχα.

Αναβαθμισμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο πλέον η Honda ονομάζει automatic i-MMD και όχι e-CVT.

Όσον αφορά τον τομέα της ασφάλειας, το νέο Honda Jazz e:HEV έχει πολλά να προσφέρει με καινούργιες τεχνολογίες στη σουίτα συστημάτων ασφαλείας Sensing. Από τον βασικό εξοπλισμό ενσωματώνει μια σειρά από κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για τη μέγιστη ασφάλεια και υποστήριξη του οδηγού.

Η λειτουργία Traffic Jam Assist έχει αναβαθμιστεί και διαθέτει πλέον υποστήριξη του τιμονιού από 0km/h, βοηθώντας έτσι τον οδηγό στις έντονες συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

Το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing παρέχει στάνταρ μια ευρεία γκάμα λειτουργιών βοηθημάτων υποστήριξης του οδηγού, χάρη σε μια εμπρός ευρυγώνια κάμερα που βελτιώνει το πεδίο ορατότητας και τη λειτουργία τις νυχτερινές ώρες. Η κάμερα αυτή αναγνωρίζει μια σειρά χαρακτηριστικών που σχετίζονται με το οδόστρωμα και τις συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα περιορίζει το θάμπωμα πετυχαίνοντας μία μόνιμα καθαρή ορατότητα.

Jazz Jazz Jazz

Honda

default

Honda

default

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Ford Puma MHEV 155 ST-Line X-powershift: Το αυτόματο κιβώτιο (πλέον) κάνει τη διαφορά

Νέο Toyota C-HR: Σχεδιασμένο με γνώμονα την πρότερη επιτυχία!

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Top News

    

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας