19:14 Κυριακή 5 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

Τέμπη - Καταγγελία: «"Κοπτοραπτική" στα ηχητικά που έχουν δημοσιοποιηθεί»

Τέμπη - Καταγγελία: «"Κοπτοραπτική" στα ηχητικά που έχουν δημοσιοποιηθεί»

Για μοντάρισμα των ηχητικών ντοκουμέντων στην υπόθεση του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη κάνει λόγο ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train.

Τη στιγμή που οι έρευνες των αρμόδιων Αρχών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό για την τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 συνανθρώπων μας., τα ερωτήματα γύρω από τη δράση του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας και του σταθμάρχη του σταθμού Λαρίσης παραμένουν.

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών της Hellenic Train, Κώστας Γενιδούνιας μίλησε στο Mega σχετικά με τα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν έρθει στο φως, αναφορικά με τις συνομιλίες των δύο υπαλλήλων.

«Ακούγεται από χθες το βράδυ, πως ο μακαρίτης συνάδερφός μας είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει και τηλεφωνικά με τους μεγάλους μηχανοδηγούς στην περιοχή. Εάν αυτό ισχύει, για εμένα σημαίνει πως έχει κάνει και άλλη προσπάθεια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη, αφού είχε φύγει από τη Λάρισα» δήλωσε αρχικά ο κ. Γενιδούνιας.

«Έχει γίνει κανονική ‘κοπτοραπτική’ στα ηχητικά»
Στην συνέχεια ο ίδιος τόνισε πως έχει γίνει μοντάζ στα ηχητικά που έχουν δημοσιοποιηθεί. «Εδώ έχουμε κανονική ‘κοπτοραπτική’ στα ηχητικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. Ο μοναδικός που έχει αυτά τα ηχητικά, είτε στο GSMR που κάνει την επικοινωνία μεταξύ των σταθμαρχών, είτε την ώρα που φεύγει το τρένο από τη Λάρισα, είναι ο ΟΣΕ» επισήμανε.

Ο κ. Γενιδούνιας ερωτώμενος για τον λόγο που ισχυρίζεται πως έχει «κοπεί» ένα σημαντικό μέρος των ηχητικών, απάντησε: «Για να ενοχοποιήσουν τους ανθρώπους, για να πούνε ότι ‘φταίτε μόνο εσείς’».

«Είναι δυνατόν 8 με 10 ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα να υπάρχει συνομιλία σταθμάρχη – μηχανοδηγού, που αποτελεί αντικείμενο προανακριτικής έρευνας, στο Youtube;» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γενιδούνιας.

 

 

Στην ερώτηση εάν υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών απάντησε:

«Δεν γνωρίζω τι μπορεί να υπήρχε. Ως εργαζόμενος βλέπω αυτά που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητά μου. Από το 2018 που προσλήφθηκα δεν υπήρχαν αυτά τα συστήματα σε εφαρμογή. Μεταξύ μας συνεννοούμαστε με ασύρματο αλλά όταν είμαστε στα βουνά είναι δύσκολο.

»Πολλές φορές έχω πάρει άλλο συνάδελφό μου σε εμπορική αμαξοστοιχία τηλέφωνο, για να διασφαλίσω την υγεία μου» κατέληξε ο κ. Ιορδανίδης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέμπη: Ο επιθεωρητής «τα ρίχνει» όλα στον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό

Τέμπη: «Χτυπούσαμε αριστερά-δεξιά στο βαγόνι που αναποδογύρισε»

Ροή Ειδήσεων

Διαβάστε ακόμη

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας