16:22 Τρίτη 21 Μαΐου 2024
eReportaz

Live:

Black Friday 2021: Πότε πέφτει η Μαύρη Παρασκευή για τις αγορές των... Χριστουγέννων

Black Friday 2021: Πότε πέφτει η Μαύρη Παρασκευή για τις αγορές των...  Χριστουγέννων

Black Friday 2021: Την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου προγραμματίζουν οι Ελληνες τις αγορές τους για τα Χριστούγεννα. Περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες καταναλωτές (59%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους την περίοδο της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» που πραγματοποίησε η Sitecore. Η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, από τις 23 Ιουλίου έως τις 4 Αυγούστου 2021.

Μεταξύ αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν, το 41% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα συνδυάσουν online και offline αγορές, με τους νεότερους να τάσσονται ελαφρώς υπέρ των διαδικτυακών αγορών (45%). Ωστόσο, υπήρξε και ένα ποσοστό 18% που δήλωσε ότι δεν πρόκειται να ψωνίσει στην Black Friday, με τους τρεις κύριους λόγους πίσω από μια τέτοια απόφαση να είναι ότι η μέρα έχει γίνει συνώνυμο με την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και ότι τους φαίνεται ξεπερασμένη, ότι δεν προσφέρει πλέον καλές προσφορές και ότι προσελκύει υπερβολικά πολύ κόσμο.

Όσον αφορά στις κατηγορίες αγορών, με εξαίρεση τα ταξίδια και τα παιχνίδια, όπου το 54% και το 37% αντίστοιχα δηλώνει ότι θα γίνουν online, η πλειονότητα των αγορών για υπηρεσίες διασκέδασης (45%), ένδυσης (41%), ομορφιάς (43%), φαγητού και ποτού (69%) θα πραγματοποιηθεί με επίσκεψη σε κατάστημα, δείχνοντας μια στροφή των καταναλωτών στις φυσικές αγορές μετά τους περιορισμούς που επέβαλε η πανδημία στη χώρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: 

 

Επιπλέον, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (65%) δήλωσε ότι βάζει σε πρώτη προτεραιότητα τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όταν αγοράζει online, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) δηλώνουν ότι αναζητούν προσφορές που δίνονται αποκλειστικά σε μέλη προγραμμάτων loyalty. Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δίνουν περισσότερη έμφαση στα εκπτωτικά προϊόντα. Τέλος, ένα αξιόλογο ποσοστό των νεότερων ηλικιών σκοπεύει να κάνει τις αγορές του μέσω βιντεοκλήσης (18%), εστιάζοντας στην αγορά limited edition προϊόντων (26%), αλλά και υπηρεσιών που μπορεί να απολαύσει όλη η οικογένεια (20%).

Εκτός από τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σε σχέση με την Black Friday, η έρευνα της Sitecore εστιάζει και στο πως σκοπεύουν να περάσουν οι καταναλωτές τις φετινές γιορτές. Από τα ευρήματα προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες (52%) σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τους εορτασμούς νωρίτερα από άλλες χρονιές και να γιορτάσουν περισσότερο με επισκέψεις σε σπίτια αγαπημένων προσώπων (23%) και ημερήσιες εκδρομές (20%), ενώ η γενιά Ζ, σε ποσοστό 31%, δίνει προτεραιότητα στα πάρτι με φίλους.

Μετά την Black Friday έρχεται η Cyber Monday

Τρεις ημέρες μετά την Black Friday, είναι η σειρά της Cyber Monday, με εκπτώσεις στις αγορές που γίνονται αποκλειστικά και μόνο μέσω του διαδικτύου. Φέτος, η Cyber Monday «πέφτει» τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου.

Σε ισχύ τα νέα μέτρα για το λιανεμπόριο

Σημειώνεται ότι από το Σάββατο (6/11) τέθηκαν σε ισχύ τα κάτωθι μέτρα:

Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι θα πρέπει να προσέρχονται στο χώρο εργασίας τους είτε στο Δημόσιο, είτε στον Ιδιωτικό Τομέα, με δύο εργαστηριακά τεστ (rapid test ή PCR) την εβδομάδα με δικό τους κόστος.

Θα είναι πλέον αναγκαίο αρνητικό rapid test για ανεμβολίαστους πολίτες προκειμένου να εισέλθουν σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες και εμπορικά καταστήματα, κομμωτήρια, μεικτούς χώρους εστίασης (εξωτερικοί χώροι). Διευκρινίζεται ότι πλέον απαιτείται rapid test και για τους εξωτερικούς χώρους εστίασης.

Εξαιρείται μόνο η πρόσβαση στα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ, φούρνοι), φαρμακεία και εκκλησίες.

Παράλληλα, απευθύνεται σύσταση για χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός για όλους, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους.

Διαβάστε ακόμη

    

Kάνε εγγραφή στο newsletter eReportaz

Ενημερώσου πρώτος με τα τελευταία νέα στην Ελλάδα και στον κόσμο.

Συνδέσου μαζί μας